|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
håpløs
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
scrappealbum for siste graviditet/babyalbum/dåpsalbum med benjamin
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mine nåværende strikkeprosjekter er:
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Javel
|
Ikke ofte jeg heller strikker til meg selv, men har faktisk strikket både en topp, en genser og poncho tidligere i år, samt heklet flere sjal.
|
|
|
|
#7 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Jeg scrapper et fotoalbum til 20årsdagen til søstera mi. Blir aldri ferdig, og ho fylte 20 i går ...
|
|
|
#8 |
|
Den som gir seg...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var i garnbutikken i dag og kjøpte garn til en genser til MEG SELV!!!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mean Milk Machine
![]() |
Oi, det tror jeg ikke jeg har gjort siden 1988 sånn ca. Er gyselig fargerik bomullsjakke. Innen jeg hadde strikket delene ferdig var den totalt umoderne, så den ble aldri montert ferdig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tante Sofie
|
Koselig. Sånn var jeg før. Strikket setesdalsgensere til hele slekta ei jul. Jeg har absolutt tapt meg på dette området. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Jeg strikker for øyeblikket et skjerf. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg holder på med |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Jeg har begynt på Nøstebarnteppe i hvit lammeull/merinoull, det blir kjempedeilig. Og så har jeg kjøpt inn lyseblått garn til å strikke en liten jakke av, Nøstebarngarn det også. Kanskje jeg rekker å strikke ei lita lue også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Vi har spisestuemøbler etter besteforeldrene til mannen min og de stolene trenger sårt å bli trukket om.
|
|
|
#16 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Ferdig med skjerfet og skal begynne på et Nøstebarn teppe i lysegult i morgen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Jeg holder på å strikke ei veske som skal toves, og så strikker jeg på et babyteppe. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Nå som hagesesongen er over, 1000 løk er satt i bakken og bedene dekket til med litt ny jord og granbar, er jeg over i strikkesesongen! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?Kjøpmannsdisken er ferdig malt |
|
|
|
![]() |
|
|