|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Så du tror drapsmannen gjorde slike vurderinger?
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Jeg vet jo ikke. Men jeg vil anta at han kom inn, så en situasjon helt ute av kontroll, grep/løp etter det første han kom på som han kunne bruke og deretter måket til med det han hadde inntil han var sikker på at voldsutøveren var uskadeliggjort. |
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?
Jeg er litt usikker på hva du spør om? Mener du vår personlige mening om denne saken?
|
|
|
#4 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Ja - personlige mening var det jeg lurte på, him. |
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Ikke satt meg inn i saken. Er det sånn at disse to gjemte liket, og så tilsto etterpå slik at liket ble funnet, eller tilsto når liket ble funnet? At noen handler i affekt og blir redde etterpå og gjør en teit ting som å gjemme liket kan jo på sett og vis forstå.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?De hadde nok noe tid sammen. Men om de ikke har hatt muligheten til å samkjøre seg underveis i avhørene vil de aldri i livet ha greid å finne på en troverdig historie som holder i uke etter uke med avhør. |
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Hmm, det at de måtte bli avslørt for å tilstå er jo en smule skjerpende da. Hvis man handler i selvforsvar bør man jo tenke at politiet vil være enig i vurderingen en gjorde. Som noen skrev - et legebesøk etterpå ville vel ha bekreftet historien om at hun var dopet og bundet?
|
![]() |
|
|