Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Double chocolate licorice-brownies

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-10, 23:04   #21
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Double chocolate licorice-brownies

Mmmm, fristelser.

Siden jeg ikke er all verden på kjøkkenet kunne jeg godt brukt litt penger på å kjøpe en slik pakke, men kjenner jeg meg selv rett så ville jeg greid å klusse det til likevel slik at det faktisk ikke blir godt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 23:29   #22
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Noen MÅ jo lage denne slik at vi får høre om den var god!

Gammel 16-05-10, 23:34   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så glad i komboen sjokolade og lakris (men er veldig glad i begge deler hver for seg).

Men jeg kan godt tenkes å prøve ut den peanøtt-greia en gang. Vi lager ikke så mye ferdigkake, men de er oftere glutenfrie og vi trenger litt slike oppskrifter noen ganger. Jeg klarte ikke å se fra produktarket om det også gjaldt disse.

Gammel 17-05-10, 17:53   #24
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

JEG har prøvd!

Jeg kjøpte en sånn pakke i tilfelle 17.mai-kaken min ikke ble bra.
For sikkerhets skyld laget jeg brownisene i forrgårs, slik at jeg skikkelig kunne vurdere om de kunne erstatte en eventuell mislykket 17.mai kake. De kunne de. Lakrissmaken er dog ikke noe særlig merkbar, synes jeg, så de smaker(smaket) mest som brownies med sjokoladekuler i.

Heldigvis gikk alt bra med dagens kake, for alternativet, vel...det ble spist opp i løpet av null og niks, lakrissmak eller ikke, så det hadde ikke vært mye til hjelp idag!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:25   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Du tror ikke jeg tørr du?

Johoe, er det noen som tør så er det vel du. Men jei ække rædd!!

Gammel 17-05-10, 21:32   #26
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Johoe, er det noen som tør så er det vel du. Men jei ække rædd!!

:knis:

Jeg skal være snill, tenk om jeg aldri mer hadde fått Isetkaker.

SUndae: Takk for rapport, veldig greit å vite at de er gode!

Gammel 19-05-10, 09:33   #27
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lakrisvarianten fristet ikke, men jeg laget peanøttvarianten i forrige uke. Jeg synes de oppga for stor form til røra, så jeg brukte en mindre form, og de ble veldig gode.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.