Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du ull om sommeren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 20:59   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du ull om sommeren?

Ull/silke ja. Rett som det er. Svetter ikke i det. Har ikke prøvd det i 30 grader da.. men 15-20 er fint.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 21:01   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Aldri. Men så bruker jeg sjelden ull om vinteren og.
Eller. Når vi er ute på ski og sånn da. Men ikke til hverdags.
Barna bruker som regel ull ut april, men nå ser det ut til at det blir ut mai

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 21:02   #23
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Ja, på tur så bruker jeg ull.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 21:04   #24
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På hytta gjer eg det, men ALDRI ellers. Sommar er sommar. Basta.

Gammel 10-05-10, 21:06   #25
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker ull når jeg fryser, spiller ingen rolle om det er vinter eller sommer. Pakker aldri bort ulltøyet.
På hytta sitter jeg ofte ute til jeg legger meg godt pakket inn i ullgenser og ullsokker selv om det er sommer og hytta ligger på sørlandet, det blir fort kaldt når sola går ned.

Gammel 10-05-10, 21:41   #26
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg bor i Trondheim. Er usikker på om det klassifiserer til kuldehelvete. Men, tja, jo. (Jeg har et alvorlig hukommelseproblem når det kommer til vær. Jeg kan huske at det var kaldt, men når var det kaldt? Og jeg kan huske at det var varmt, men det var kanskje bare to dager?)

Jeg husker, og har bildebevis av at vi spiste is i hagen på 5-årsdagen min på Byåsen - Kystad. Vi satt på trappa foran huset iført luer, kjeledresser og votter, med hver sin pinneis i hånda. Tidlig vår = snøfri hage til min bursdag: 8. mai. Sein vår = snø i hagen på 17. mai.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 21:41   #27
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker ull enda, fordi det er så innmari kaldt her på vestlandet for tida. Vil bruke ull på fjellturer etter behov hele sommeren.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.