|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)
Litt usikker på hva du mener, men glidlåsen går helt ned på ene foten.
|
|
|
|
#22 |
|
Ser fremover!
Det er greit nok det, men når kjøperen har kjøpt den til det bruket...ikke for å lek i, så er det vel litt anderledes??
|
|
|
|
#23 |
|
Nærmer seg
|
Hehe, det går jo også an. Er hun lik min mor så skal du ikke se vekk i fra at du får en slik til jul også.
|
|
|
#24 |
|
Skal rømme
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Hva med å bytte den til noe du kan bruke nå istedet? Og snakk med moren din om at du ikke ser hvordan du skal få brukt den dressen nå på forsommeren.
|
|
|
#25 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Sjekket på reima sine sider og det er ikke den jeg tenkte på. Den heter "Bornholm" Den kan glides om det sovepose i beina. Tenker det må jo være genialt om man skal ha en sånn dress til et så lite barn. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg tror jeg ville vurdert å bytte til str. 74. Jeg har en gutt født mai i fjor og han passer perfekt i str. 74 i Reima nå, og vi bruker den ute hver dag nå. Han er normalt stor.
|
|
|
#27 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)74 ville jeg byttet til. Dressen var nydelig! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
can-jur
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Nei, den tror jeg ikke du kommer til å få brukt nei
|
|
|
|
#29 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, enig. Jeg hadde dress i liten størrelse, i tech-stoff. Praktisk ved bæring. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ser fremover!
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Den "Bornholm" utgaven så knall ut. Skal sjekke med butikken om de evt kan skaffe den.
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville byttet i 68 og satset på å bruke den til høsten. Supert med en sånn lett og myk dress hvis du skal bære ute i bæretøy etc. I vår og sommer ligger jo så små babyer som dine stort sett bare i vognen godt innpakket likevel. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Ville ha bytta til 74/80.
|
|
|
#33 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville absolutt byttet den til str. 80/86, slik at det kan bli den første barnehagedressen. Man trenger ikke Reimadress for bilkjøring.
|
|
|
#34 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville beholdt den og brukt den som du sier, inn og ut av bil....når hun skal sove ute osv....Den dressen er jo ikke Reimatec og dermed ikke ment for bruk i sølepytter o.l, men mer som en vindjakke, bare at man har hel dress, hvilket jeg synes var praktisk når ungen var så liten. Hel vinddress syntes jeg var helt perfekt til korte turer i bil osv....Den er jo supermyk og god, så det er jo iallefall ikke ubehagelig for babyen å sitte i. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Har den fast fot forresten? Jeg lette høyt og lavt for å finne dette i fjor til babyen min, men fant ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor babydresser ikke lages med hel fot. Sokker og skinntøfler og slikt faller jo bare av, og buksebeina glir oppover slik at den stakkars babyen blir kald på anklene. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Kjempefin dress! Bytt den i en større str så har du den litt lengre. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ser fremover!
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Liljekonvall: Du tenker akkurat som meg!!
|
|
|
|
#38 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville beholdt den og brukt som Liljekonvall skriver. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
maler
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Du har ikke bruk for en sånn dress i str 62. Det kan være kjekt utover høsten hvis du bærer, men i bilstolen er det ull/fleece som gjelder. Hvis du er en bil eller vognperson har du ikke bruk for sånn dress før barnet er i sandkassestørrelse, dvs str 80. Jeg har aldri hatt behov for dress mindre enn str 80. (som fint kan brukes fra ca 9 mnd).
|
|
|
#40 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)jeg vet hvilken dress du mener. ser det er mange som ikke har skjønt det. |
|
|
|
![]() |
|
|