|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?At det er varmt nok i været er det første som slår meg, her jeg sitter og fryser. Dernest at jeg ikke har tenkt meg inn i ei kirke i løpet av dagen, eller en annen sammenheng der det ikke sømmer seg.
![]() |
#22 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Det er en fordel å ikke skulle bli fotografert til jobb-adgangskort. Det kan nemlig se ut som man er naken på bildet.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?
Det må du.
![]() |
#24 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Eg har også brukt årevis på dette, men no går eg også i det. Men for meg personlig kjenne eg at eg må vere litt brun, ellers føle eg meg ikkje vel. Resten av året går eg i bolero og lignende over slike typer kjolar, men boleroen har en tendens til å forsvinne i takt med antall champagneglass.
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Jeg tror allium med de fantastiske skuldrene og greiene sine ville kledd spaghettistropper aldeles kjempefint. |
![]() |
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Jeg gruer meg litt til den sesongen slår inn for fullt.
![]() |
#27 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Russisk kulestøter! Bilder i hodet.
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Det er sikkert moderne eller noe. |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Jeg har tilbragt årevis med komplekser for armene mine. Enten har de vært for hårete, ellers har de hatt nupper eller vært for slappe. Da jeg innså at det ene komplekset tok over for det andre, sluttet eg med komplekser.
![]() |
#30 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/ spagettistropper?
Dette er jeg helt enig i!
![]() |
#31 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?Egentlig er vel det eneste som skal til en overkropp, som noen her sa. Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|