Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 12:35   #21
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?

At det er varmt nok i været er det første som slår meg, her jeg sitter og fryser. Dernest at jeg ikke har tenkt meg inn i ei kirke i løpet av dagen, eller en annen sammenheng der det ikke sømmer seg.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 08:29   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det er en fordel å ikke skulle bli fotografert til jobb-adgangskort. Det kan nemlig se ut som man er naken på bildet.

Men bortsett fra det, kjør på. Komplekser er til for å stues langt bak i skapet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 09:16   #23
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jaha. Jeg har overkropp. Jeg får rett og slett begynne å blåse i komplekser.

Det må du. Komplekser er 2006, eller noe.

Gammel 06-05-10, 09:44   #24
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har også brukt årevis på dette, men no går eg også i det. Men for meg personlig kjenne eg at eg må vere litt brun, ellers føle eg meg ikkje vel. Resten av året går eg i bolero og lignende over slike typer kjolar, men boleroen har en tendens til å forsvinne i takt med antall champagneglass.

Gammel 06-05-10, 10:23   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror allium med de fantastiske skuldrene og greiene sine ville kledd spaghettistropper aldeles kjempefint.

Jeg bruker det uten minste problem. Derimot bruker jeg ikke sånne t-skjorter med superkorte ermer som ender nesten på skulderen. For de kommer ikke sånn såvidt nedpå armen som de skal på meg - de stopper på selve skulderen med det resultat at jeg ser ut som en russisk kulestøter - med grevinneheng.

Skulderstropper derimot - eller halterneck - funker så fint så.

Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:26   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gruer meg litt til den sesongen slår inn for fullt.
Litt rart, for jeg gikk jo med bare armer da jeg var veldig overvektig, men nå synes jeg nesten det er verre. For jeg føler at henget er så stort.

Men jeg får bare komme meg over det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 10:28   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Russisk kulestøter! Bilder i hodet.

Gammel 06-05-10, 11:13   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er sikkert moderne eller noe.

Jeg kjører med singlet eller spaghettistropper jeg. Mottoet går aldri av moten: Er det noe du vil skjule så sørg for å ha dyp nok utringning. Funker alltid.

Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 11:27   #29
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tilbragt årevis med komplekser for armene mine. Enten har de vært for hårete, ellers har de hatt nupper eller vært for slappe. Da jeg innså at det ene komplekset tok over for det andre, sluttet eg med komplekser.

Bill.mrk. Fake it 'til you make it.

Gammel 06-05-10, 11:39   #30
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/ spagettistropper?

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Jo, når det gjelder singlet må jeg nesten komme med den: Når det er varmt må alle få gå i singlet, uansett! Ev. halterneck hvis man synes det funker bedre.

Dette er jeg helt enig i!

Gammel 06-05-10, 12:20   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig er vel det eneste som skal til en overkropp, som noen her sa.

Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:27.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.