|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?
Jeg ville gått for noe enkelt og hvitt.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av HP : 16-04-13 kl 16:30. Årsak: Fjernet Hotlinket bilde pga Malware-varsel; tverfjell.com |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg likte den nederste best.
|
|
|
|
#29 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?
Åhhhhh, dene likte jeg også
|
|
|
|
#31 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?En slik lampe på hver side av sengen.
|
|
|
#32 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Oh, stor
|
|
|
#34 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg ser hva du mener Irma, og det er nok derfor jeg falt for den også. Kanskje stien til og med kan gi rommet mer dybde? Det eneste minuset er at stien er midtstilt, og det kommer ikke sengen til å være. Jeg er litt redd for at det kanskje blir usymmetrisk på en ikke-god måte. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Den øverste!! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Men tenk å gå barbeint på ubehandlet parkett. Det er faktisk det eneste rommet jeg ser poenget i å ha noe annet en (pen) laminat. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg må si meg enig med fagfolket her inne - salt: Nummer en var nydelig. Man blir jo glad av å se på den! - lys grå farge på resten av veggene, florlette, hvite gardiner (jeg har sløyfet panellengder - men det er for at jeg synes det er bare tull)
|
|
|
#38 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Absolutt, gå på ubehandlet tregulv er jo nydelig. Lunt og godt! Anbefaler selvfølgelig det over laminat!! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Det kan se ut som vi enes om nummer en eller tre i heimen. Blir det helt feil med en taklampe som denne? |
|
|
|
![]() |
|
|