|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?
![]() |
#23 |
Come what may...
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kjente meg igjen på mange av disse punktene her. Jeg skylder på at jeg er siste barnet i huset så jeg er vel nødt og født til å være barnslig. Det er rett og slett mine foreldre sin feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg pleier ikke å gå på eller dytte folk som ikke flytter seg, bortsett fra idiotene som står rett foran dørene når jeg skal gå av t-banen. No mercy, og da jeg hadde (stor) bikkje sendte jeg ham på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Alt i alt er jeg vel rimelig barnslig av meg
![]() |
#27 |
can-jur
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg har sannsynligvis de barnsligte trusslene ever ovenfor mannen.
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Ja. Jeg kjenner meg igjen i veldig mye. Jeg tror egentlig jeg er fry-hyktelig barnslig i bunn og grunn.
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg og mannen var faktisk litt bekymret over oss selv før vi fikk barn. Vi var litt usikre på om vi var egnet, så barnslige som vi var. Det har gått bra tror jeg. Han har blitt mer voksen av å bli papap, jeg er ikke det spor bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg smeller med dører og kaster ting rundt meg når jeg blir sinna.
![]() |
#32 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg har en uforklarlig motvilje mot å lese bøkene til Jo Nesbø og Anne B.Ragde. Det går bare ikke, jeg kommer aldri til å nærme meg dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|