|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Kommer du deg ikke hjem fra charterferien til fastsatt tid må charterselskapet få deg hjem på en annen måte. Star Tour har per dags dato 1250 turister i utlandet, hvorav halvparten er askefaste. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Min kollega og andre halvdel på oppdraget jeg jobber på er på Mallorca, han skal egentlig komme hjem i morgen. Kan vel se dårlig ut.
|
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Jeg hørte om noen som måtte kjøre fra Milano og hjem i leid bil. Med baby i baksetet.
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Jeg ser Ebay-stasjet deres og høyner med min nye harddisk som skulle vært levert med UPS i dag. Jeg har hatt harddiskhavari på laptopen, og nå sitter jeg her og er datamaskinløs hjemme. (Sort of, hvis man ser bort fra iPhonen og 9"-maskinen, og den mini-Macen og, og … Jeg har ikke den datamaskinen jeg foretrekker, i alle fall.) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Forstår det slik at det minkar på blomar i blomebutikkane. Men kva med matvarer da? :hm: Svalbard er f.eks RIMELIG avhengig av forsyningar utanfrå. Eg skal nok klare meg utan italienske tomater ei stund altså, men dog. Ein god del av maten våre er jo importert. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Jeg venter på kjole fra England som skal brukes i konfirmasjon neste helg. Får vel begynne å lete etter en annen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
One of These Days
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...
Okay, you win! Eller vet ikke helt om jeg skal kalle det å vinne det å være datamaskinløs hjemme. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Bestekompisen til Storebror m/fam blir flydd til Barcellona i morgen, fem dager "på overtid" - og så blir det buss hjem derfra, jippi liksom.
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Omtrent 90% av de på jobben min er permitert eller har fått permiteringsvarsel og dermed er permitert fra torsdagen av....................
|
|
|
#31 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Egentlig enig, men når jeg har to forsendelser med kvalitetssjokolade på vei fra England (Hotel Chocolat), er det forferdelig å tenke på at de muligens smelter før de kommmer frem. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Og der kom sjokoladen! Den må ha kommet med på siste fly før stansen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Flyselskaper tar ikke imot nye fraktoppdrag grunnet fulle lagre og backlog på en ukes tid. Er visst ikke engang mulig å kjøpe seg frem i køen ( har aldri opplevd det før)
|
|
|
|
#34 |
|
Prematurmamma
|
Foreldrene mine dro på weekendtur til London, og er i skrivende stund ettellerannet sted i Frankrike på en buss.
|
|
|
|
#35 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...posten ja!!! Det hadde jeg helt glemt...og jeg som var så treg med å poste noe som skulle være hos mottaker på torsdag... jeg er så distre
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Her i huset har vi en frøken som venter veldig på bursdagsgaver som er sendt fra tante i Skottland. Tante har i tillegg vært så "snill" at hun har sendt e-post til frøkna og spurt om Mp3-spilleren kom vel fram... og da blir jo ikke ventetida mindre. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Jeg har fått sinnsykt mye mer å gjøre på jobb da min kollega i oppdraget mitt sitter askefast frem til fredag hvertfall.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Vi bestilte bunader til ungene forrige mandag.
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Effekter av askeskyen man ikke tenker over ...Flyene går vel fra UK nå, gjør de ikke? |
|
![]() |
|
|