|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Og ja, jeg har blitt sviktet av en nær venn, men det er veldig lenge siden.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?
|
|
|
#23 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Det kan være deilig å dele med noen som ikke står nær, f.eks anonymt på et nettforum eller å dele med en person som er en ny-venn. Med noen er det kjemi og fortrolig stemning med en gang.
|
|
|
|
#24 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har 2-3 venninner fra barneskolen, vi var erteris helt ut videregående. Dessverre blir det jo gjerne slik at studier og samboere på hver sin kant skaper avstand. Da de er hjemme prioriterer de ofte festing i stedet for å besøke en kjedelig småbarnsmor. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har 4 nære gode venninner jeg stoler 100% på. Jeg har kjent en av dem i 35 år siden jeg var ca 5 år. To siden jeg var 7 år 33 år siden og den siste har jeg visst hvem var siden jeg var liten men ikke vært venner med henne sånn. Det ble sånn mere i voksen alder da jeg og hun gikk gravide samtidig i 94. wæææææææ jeg er jo gammel blir 40 år nå neste søndag wæææææææ
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har i og for seg mange som jeg "stoler 100 % på" i den forstand at jeg er sikker på at de aldri ville skade eller svikte meg, at de vil meg vel, og at jeg, dersom jeg ønsket det, kan betro meg til dem. Jeg har kanskje 4-5 som jeg selv faktisk ville kunne velge å betro meg til dersom noe var vondt og vanskelig, og i praksis vil jeg ofte ikke velge å betro meg til dem engang. (Og så har jeg en blogg med mange titalls lesere som jeg tidvis også betror meg til, da.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg trenger da slett ikke ha kjent noen i fem år for å betrakte de som nære venner? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?privat
Sist redigert av TheVoice : 02-08-21 kl 02:34. Årsak: privat |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har åtte nætr, tre av dem har jeg kjent siden barneskolen, og søstrene mine har jeg jo alltid kjent.
|
|
|
|
#30 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Ikke så veldig mange. Jeg har alltid vært Bestevenninne-typen, altså at det bare er Oss To. Ellers er jeg veldig åpen om mangt med mange, og veldig privat med det meste ellers.
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har fire nære venner som jeg føler at jeg kan snakke med alt om og som jeg stoler 100 % på og jeg stoler 100 % på at de vil stille opp for meg ved behov. I tillegg kommer mannen min som den aller nærmeste. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?En veldig to nære venninner som jeg deler absolutt alt med, som betyr noe helt spesielt for meg.
|
|
|
#33 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Mannen min er min absolutt nærmeste fortrolige, vi var bestevenner før vi ble kjærester, og den fortroligheten tok vi med oss i parforholdet også
|
|
|
|
#34 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Har flere, i flere kategorier.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har 6 meget nære veninner. Den ene har jeg kjent siden jeg var 6 år. Vi bor langt fra hverandre, men kvaliteten på vennskapet er alikevel fantastisk. Vi sees hver gang jeg er "hjemme" og hun er nok den som kjenner meg aller best her i verden, det har vel noe med at hun kan hele livshistorien min... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Egentlig bare 1.
|
|
|
#38 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Jeg har 3 nære bestevenninner. To har jeg vært venninne med i 26/27 år og den aller nærmeste etter mannen har jeg vært venninne med i 13 år. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Ingen. Eller mannen gjelder vel kanskje, men siden forholdet hangler skikkelig så kan jeg vel ikke akkurat regne med han heller.
|
|
|
#40 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Spinnoff, hvor mange nære venner har du?Situasjonen er ikke slik jeg skulle ønske den var. Jeg skulle gjerne hatt noen få, nære venner, men av en eller annen grunn har jeg mange og mer perifere. Min beste venninne er søsteren min, ellers har jeg 3-4 studievenninner jeg treffer regelmessig, en barndomsvenninne som jeg bare en gang i blant snakker med (hun bor et stykke unna, og jeg føler at vi har sklidd fra hverandre), en studievenninne som jeg så gjerne skulle hatt nærmere, men som jeg ikke er så flink til å holde kontakten med (jeg er ikke glad i å snakke i telefon, og hun er ikke på Facebook), 4-5 naboer med barn på samme alder, hvorav den ene er ganske nær. Ellers har jeg noen jeg anser som ganske nærme fra diverse barselgrupper; 5-6 stykker.
|
![]() |
|
|