|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Skal du eller noen du kjenner på Andrea Bocelli på Telenor Arena? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 5,38% |
Nei |
71 | 76,34% |
Brokkoli |
17 | 18,28% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Hva koster billettene? :nysgjerrig:
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Det var dyrt, ja.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Neida, at hun kastet seg over den regnet jeg med, om ikke annet fordi mormor i radioen hadde sendt prompende frosker ut over hele leiligheten om hun ikke dro for å se Bocelli, men fortsatt - it's kind of intriguing. Jeg skjønner ikke valg av venue, (bortsett fra at den tar himla mye folk), spesielt siden jeg hører om så få som skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Den konserten skulle jeg gjerne ha vært på, men det er dyre biletter.
![]() |
#12 |
<*(((<
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?
Sikkert fordi forumprogramvaren ble laget av engelskmenn. Usikker på om det er mulig å gjøre noko med. :melder til HP: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Alle burde bli hjemme ...
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Ikke sant ... Alexander Rybak er på klinkelisten min.
![]() |
#17 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Gi meg bare en liste med datoer å unngå hele Snarøya, aC. Tusen takk. AB er definitivt ingen grunn til å oppsøke trafikkhelvetet.
![]() |
![]() |
#20 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?
Jeg vet det, min kampanje har vært svært effektiv ...
![]() |
|
|