|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Vegghengt TV, og et møbel med glassdører foran de andre komponentene. Vi har ikke noe beskyttelse foran vår forsterker, DVD og digital-TV-boks, men det har sjelden vært noe problem. Hassel kan av og til finne på å skru på volumknappen, men det er det.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Vi har plan om å rett og slett flytte stuebordet foran tv, når den perioden kommer. Enkelt å flytte tilbake hvis vi har besøk.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Forøvrig så kjenner jeg meget godt til problemet. *stønn* Nå er minsten akkurat over den verste tafsealderen, så det går greit nå. Vi løste ikke problemet i det hele tatt, han fikk bare plukke. Orket ikke. Men han ødela ikke noe da, og jeg prøvde hele tiden å få han interessert i noe annet enn plukkinga. Nå ELSKER han knapper så det var litt fånyttes, men det gikk heldigvis greit. Argh, glad han over det der nå.
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Vi har allerede tykt lag med gørr på den fine TVen vår, og yngstesønnen liker å slå hardt i CD HD-PVRen slik at den booter. Det er jo en skjør komponent men likevel hjertet og hjernen i husholdningen .... I tillegg har begge funnet volumknappen, og de klarer å skremme vettet av seg selv ved å skru opp volumet for så å bryte ut i krampegråt. Nå står salongbordet foran, men da har vi ikke noe bord ...
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?
Nope, vedder ikke imot
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Vi kjøpte tv-saken fra expedit-serien til ikea. Fikk ting litt opp i høyden, men dvd'en og canal digital-boksen når han nå. dog, det går greit... etter at han pilla av enknapp, har det meste fått stå i fred.
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Jeg har litt lyst på denne, gjerne forankret i veggen slik at den ikke velter:
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Husk å barnesikre evt. høyttalere med åpne rør på baksiden. :fant en banan der inne:
|
|
|
#11 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Denne tråden fekk meg til å sjekka røret i subwooferen, og jammen fant eg ikkje ein liten ball. Ytterligare risting resulterte i ein ball til. Hm, og enno har eg mistanke om at det er meir der det kjem frå.
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Jeg synes det høres skummelt ut med så store/høye/tunge komponenter på et trillebord selv om hjulene kan låses aldri så mye.
|
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Det er like før de klatrer opp på salongbordet ... (38cm høyt) ..
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?Mannen nektet å implementere trillebordet. IKEA Stockholm avlastningsbord er innkjøpt og er i ferd med å monteres.
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor skal TVen stå slik at ikke babyene krafser på den?
|
![]() |
|
|