|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Epikur
|
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Jeg hadde klikket hvis noen svarte på mine vegne, og jeg ville aldri gjort det for mannen. Hvis han glemmer at han har en annen avtale, så tar jeg det med ham.
![]() |
#23 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Om jeg så har gjort det, vil jeg tro jeg har blitt gjort narr av i flere dager - "ref: reklamen:Nei, han er forsynt"
![]() |
#26 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Her er eg på linje med Libra.
![]() |
#27 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Jo, men er man irritert på partneren sin, så tar man det med han vel? Ikke avspise et spørsmål fra en annen person på denne måten?
![]() |
#28 |
By the Sea
|
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Huff, jeg er så redd for å gå i kjerringfella at det tror jeg virkelig ikke jeg noengang har gjort. Men jeg er i overkant skravlete, så jeg kan ikke garantere det. Men gud forby...
![]() |
#29 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?
Det var min tanke også.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Tror ikke jeg gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Nei det gjør jeg ikke.
![]() |
#32 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Nei, det gjør jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Hehe, det tror jeg nok sikkert jeg har gjort et par ganger. Men alle vi kjenner vet at jeg kan være litt ufin, så det er ikke noe nytt.
![]() |
#34 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Var det jeg tenkte og. Kjenner nok av menn av den typen. Syns det blir for drøyt å snakke om umyndiggjøring av partneren etter èn slik hendelse. Alle har vel sagt ting på en litt krassere måte enn optimalt en eller annen gang i livet. Om det derimot skjer annen hver gang dere møtes er det jo noe annet.
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 17-03-10 kl 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Tror ikke jeg har det for vane... eller altså, jo, det hender jeg forteller min mor at det nok ikke er ndvendig å spørre min man, han kommer til å si at det "ikke er nødvendig for hans del" (enten det gjelder å lage noe mat litt annerledes, slik han er vant til, eller å på andre måter tilpasse noe som helst ham...) rett og slett fordi vi har noen års erfaring med at han svarer det... Men er han der, lar jeg ham si det selv...
![]() |
#37 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Jeg har gjort det en gang eller to. I den forstand at jeg har sagt høyt det jeg tenker. Noe jeg gjør av og til.
![]() |
#38 |
Tidsklemma
|
Så du syns det er greit? At man gjør det dersom man har menn som er av typen at de kanskje ikke alltid tenker seg helt om før de svarer?
![]() |
#39 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Som jeg sa, så syns jeg det er fullstendig uproblematisk som en engansforeteelse, ja. Dersom det er sånn stort sett alltid, syns jeg det er veldig uheldig. Som jeg allerede helt tydelig sa.
![]() |
#40 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Svarer du på vegne av mannen/konen din?Jeg tror nok jeg har gjort det ja. Men kanskje heller i en litt annen variant som "Da må det være mellom sånn og sånn, eller etter sånn" f.eks.
![]() |
![]() |
|
|