Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-10, 23:06   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)

Gammel 08-03-10, 19:17   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk sett det på nett-TV .

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 19:25   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes at det var helt flaut....

Gammel 09-03-10, 13:24   #4
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Åh, kjære vene..

Gammel 09-03-10, 13:33   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nett-tven vil ikke funke hos meg. Reprise?

Gammel 09-03-10, 13:37   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis, jeg foreslo for Glittermannen at vi kunne dra til Svinesund, kle oss megaharry og når vi blir intervjuet bare snakke om franske samtidskomponister, kunst og kultur. Han syns det var mye morsommere å heller spille skikkelig harry, le høyt og støyende og slå dårlige vitser på hva han hadde kjøpt. Han har tydeligvis litt enklere humor enn jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 13:42   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble flau, ganske mange ganger.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:14   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fnis, jeg foreslo for Glittermannen at vi kunne dra til Svinesund, kle oss megaharry og når vi blir intervjuet bare snakke om franske samtidskomponister, kunst og kultur. Han syns det var mye morsommere å heller spille skikkelig harry, le høyt og støyende og slå dårlige vitser på hva han hadde kjøpt. Han har tydeligvis litt enklere humor enn jeg.

I en eller annen sammenheng jeg ikke husker, så så jeg intervjuer med folk som var på "fest på lokkalet" med et danseband, kryssklippet med pene mennesker i teateret for å se Strindberg. Fiffen ble spurt om hva de syns om Christer Sjøgren (?? Han i Vikingarna) og de i teateret om hva de syns om Strindberg. Og dansebandfolkene svarte kjempegodt for seg, kjente godt til skuespillene, karakterer og hadde klare favoritter, mens de i teateret akket og okket seg: "nei GID, spør du meg om DANSEBAND, sånt har jeg altså IKKE noe greie på!".

Det var i grunnen et snedig innslag.

Gammel 09-03-10, 14:17   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I en eller annen sammenheng jeg ikke husker, så så jeg intervjuer med folk som var på "fest på lokkalet" med et danseband, kryssklippet med pene mennesker i teateret for å se Strindberg. Fiffen ble spurt om hva de syns om Christer Sjøgren (?? Han i Vikingarna) og de i teateret om hva de syns om Strindberg. Og dansebandfolkene svarte kjempegodt for seg, kjente godt til skuespillene, karakterer og hadde klare favoritter, mens de i teateret akket og okket seg: "nei GID, spør du meg om DANSEBAND, sånt har jeg altså IKKE noe greie på!".

Det forundrer meg ikke. Høykulturelitister liker ikke å vite noe om lavkulturen vet du. Sånn til høykulturelitens forsvar så er det nok mer "allmennlærdom" i Strindberg enn i danseband.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:18   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var i Sverige, da, så det ER litt fjernt å nekte enhver kjennskap, syns jeg. Godt klippet, var det, i hvert fall.

Gammel 14-03-10, 21:57   #11
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så kveldens episode!

Han der campingvognfyren må være innleid som skuespiller eller?

Gammel 14-03-10, 22:25   #12
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Han der campingvognfyren må være innleid som skuespiller eller?

Var ikke han med i Big Brother for noen år siden? Tror han er sånn, mener å huske han hadde en stor dose selvironi.

Gammel 14-03-10, 22:04   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger å harryhandle, men det serien er pinlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:27   #14
Guava

Guava sin avatar

Standard

Så han ER sånn altså? Jeg har aldri sett BB.

Gammel 14-03-10, 22:49   #15
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Så han ER sånn altså? Jeg har aldri sett BB.

Han ER sånn. Var en reportasje om han i Her & Nå denne uken/helgen.

Gammel 14-03-10, 22:52   #16
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Han ER sånn. Var en reportasje om han i Her & Nå denne uken/helgen.

Fascinerende.

Nesten så jeg burde lese Her og NÅ.

Gammel 14-03-10, 22:54   #17
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var i grunnen et snedig innslag.

Ja, det var vel et innslag på Skavlan for ikke lenge siden tror jeg?

Jeg satt og lurte veldig på om han Richard var innleid på noe vis, jeg måtte til slutt skru av for jeg orket ikke mer av ham.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:24   #18
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg så på i dag og oppdaget til min store forferdelse at en tidligere kollega var med, og ikke tok seg nevneverdig godt ut.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 09:18   #19
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bare sett reklamen. Orker ikke å se på, det blir bare for pinlig!

Gammel 15-03-10, 18:44   #20
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Richard er sånn ja. Men han har blitt mer harry og spesiell etter at han var med i BB. Før var han bare morsom gal,spraylakkerte gjeddehoder som pynt i stua f.eks.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.