|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Jeg synes at det var helt flaut....
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Nett-tven vil ikke funke hos meg.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Fnis, jeg foreslo for Glittermannen at vi kunne dra til Svinesund, kle oss megaharry og når vi blir intervjuet bare snakke om franske samtidskomponister, kunst og kultur. Han syns det var mye morsommere å heller spille skikkelig harry, le høyt og støyende og slå dårlige vitser på hva han hadde kjøpt.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)
I en eller annen sammenheng jeg ikke husker, så så jeg intervjuer med folk som var på "fest på lokkalet" med et danseband, kryssklippet med pene mennesker i teateret for å se Strindberg. Fiffen ble spurt om hva de syns om Christer Sjøgren (?? Han i Vikingarna) og de i teateret om hva de syns om Strindberg. Og dansebandfolkene svarte kjempegodt for seg, kjente godt til skuespillene, karakterer og hadde klare favoritter, mens de i teateret akket og okket seg: "nei GID, spør du meg om DANSEBAND, sånt har jeg altså IKKE noe greie på!".
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Det forundrer meg ikke.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Dette var i Sverige, da, så det ER litt fjernt å nekte enhver kjennskap, syns jeg. Godt klippet, var det, i hvert fall.
![]() |
#12 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Var ikke han med i Big Brother for noen år siden? Tror han er sånn, mener å huske han hadde en stor dose selvironi.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Jeg digger å harryhandle, men det serien er pinlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
lider av tastleksi
|
Ja, det var vel et innslag på Skavlan for ikke lenge siden tror jeg?
![]() |
#19 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Jeg har bare sett reklamen. Orker ikke å se på, det blir bare for pinlig!
![]() |
#20 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svinesund - handel i grenseland (dokusåpe TV3)Richard er sånn ja. Men han har blitt mer harry og spesiell etter at han var med i BB. Før var han bare morsom gal,spraylakkerte gjeddehoder som pynt i stua f.eks.
![]() |
|
|