|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyrå
![]() |
#22 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråDa mannen til mamma døde brukte vi bare begravelsesbyrået som er på stedet. Tenkte overhode ikke på pris hos konkurrenter eller noe.
![]() |
#23 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråBachelorstudentene våre har nok en del erfaring med seg designmessig, men mangler en del livserfaring foreløpig. Derfor er dette en oppgave som utfordrer dem i forhold til etikk, verdighet, erfaring og liv. Veldig spennende oppgave for dem, uten med det å være respektløs overfor noen som har vært i en slik situasjon at man måtte kontakte et byrå. Jeg håper dere forstår det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråJeg tror, rent personlig, at hadde jeg f.eks. bodd i Oslo eller en annen større by, og ikke hatt personlig kjennskap til noe begravelsesbyrå, hadde jeg sjekket nettet etter noen som kunne hjelpe meg.
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråFor meg er det vikigste at de virker kompetente og at de vet hva som skal gjøres. Det bør komme veldig godt frem, at jeg som pårørende ikke trenger å tenke på hvordan og hva, det kan de. Jeg skal bare velge mellom alternativer, hvis det ikke er sånn at jeg har sterke meninger (da må man selvsagt være fleksibel).
![]() |
#26 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråHadde jeg trengt et begravelsesbyrå nå så måtte jeg googlet. Jeg aner ikke hvem som tilbyr slike tjenester her i bygda. Nå har jeg googlet og er ganske fornøyd med det jeg finner basert på nettsiden.
![]() |
#27 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråJeg ville hatt prisliste på nettsiden. Hvis jeg har behov for begravelsebyrå og må google for å finne informasjon, hadde jeg blitt irritert over manglende info om priser, akkurat som jeg blir det mht andre ting jeg søker info om.
![]() |
#28 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråJeg kunne fort lett etter begravelsesbyrå på nett. Jeg tror rett og slett det ville vært det første jeg hadde tenkt på, som med alt annet.
![]() |
#29 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråJeg ville hatt prisinformasjon, men ikke på førstesiden. Det kunne stått som underpunkt til Praktisk informasjon, f.eks.
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyrå
Det vet jeg. For foreleser også. Men nettopp derfor - fordi det jo også berører en selv - så er behovet for at man ikke gjør noe feil viktig. Det er en viktig lærsom av og til, spesielt for eplekjekk ungdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråOg det er mye bedre at eplekjekk ungdom eventuelt tryner i en læresituasjon, enn at de kommer ut i arbeid, og så tråkker feil på noe som kan såre mange mennesker.
![]() |
#32 |
Ferdig!
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråOfte så er det vel slik at man velger et byrå man har kjennskap til på en eller annen måte. Enten gjennom tidligere bruk eller noen som kjenner noen som har brukt osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyråSyns Babe listet veldig godt opp sånn jeg tenker.
![]() |
|
|