|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Specsavers, erfaringer?
Hm, det kan jeg ikke helt forstå, for de selger jo mange av de samme innfatningene som andre optikere? Min innfatning er i alle fall fra FCUK, ser jeg. (Og at de brillene er vindskjeve, kan jeg takke Liv for, og ikke SpecSavers.
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det tenker jeg også. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: Specsavers, erfaringer?Det stemmer ikke at de andre brillebutikkene selger de samme brillene som Specsavers...
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Specsavers, erfaringer?sist jeg kjøpte briller kjøpte jeg der og er kjempefornøyd. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Specsavers, erfaringer?Tja. Kvaliteten på innfatningene er jo alt ettersom hvilken prisklasse man velger. Jeg kjøpte et ekstrapar av absolutt billigste sort (et par hundrelapper inkl alt), uten å legge på noe ekstra på brilleglassene. De fungerer utmerket i daglig bruk, selv om lille skatt har prøvd å bøye dem feil vei noen ganger. Et par andre knakk i glasset da jeg satte meg på dem, og det tredje paret jeg kjøpte der gikk opp i liminga etter noen år. Så egentlig hverken verre eller bedre enn hos vanlige optikere.
|
|
|
#28 |
|
awesom
|
Ikke egen design nei, men det er briller som Specsavers i England har valgt ut for sin kjede. Det er jo utrolig mange forskjellige typer å velge mellom, så det er ikke så rart at du ikke har sett noen med maken briller.
|
|
|
#29 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Specsavers, erfaringer?Jeg har to briller fra specsavers - en brille jeg bruker daglig, og en solbrille med styrke i glassene. Jeg har hatt disse brillene i flere år, og jeg er i hvertfall veldig fornøyd.
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Det du sier her stemmer vel, men det VisiliA sier stemmer jo ikke. Hun påstår jo at "hele byen har samme brille" og at andre ikke selger de samme brillene. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
Ok, overdrev kanskje litt når jeg sa "halve" byen....Men her som jeg bor er det faktisk slik at mange går rundt med like briller,.....det var bl. annet ei som jeg kjenner som fortalte at i sangkoret hun er med i er det 3 damer med like briller, kjøpt hos Specsavers. Fine briller, det er ikke det...
|
|
|
#32 |
|
I endring
|
Sv: Specsavers, erfaringer?Gammel tråd, men vil dele min erfaring med Specsavers.
|
|
|
#33 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Specsavers, erfaringer?Frøkna her har briller fra Specsavers. Vi "kjøper" de i England, siden de har gratis briller for barn, men har fått de justert et par ganger på Specsavers i Norge, og har fått god service. Vi fikk også byttet en av de plastdingsene ved nesa når den falt av, helt uten kostnad selvom vi aldri har brukt en krone på den butikken. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Specsavers, erfaringer?Her går ferden til Specsavers 15 mil unna neste uke. Storesøster er brillebruker og trenger en større innfatning og en synstest nå. Vi var innom vår lokale Interoptikk og optikeren der tok en svært rask og lite grundig synstest. Han fant fram hele 7 innfatninger som han hevdet var de eneste aktuelle for jenta og alle som en var briller til voksne! Ungen er 9 år. Attpåtil mente han at hun trengte en eller annen ekstra behandling på glassene (i tillegg til antirefleks og ripebehandling). Alt i alt kom brillene på over 7.000 kr! Vi snakker da om ei jente som er bittelitt nærsynt og som nok fint kunne greid seg uten briller, men som opplever skolehverdagen mye lettere når hun får bruke briller. Vi takket pent nei og gikk igjen. Ikke likte jenta brillene de hadde heller. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
heimføing
|
Sv: Specsavers, erfaringer?Specsavers er stort sett "vanlige optikere" fra hele landet, som gikk inn i kjeden da den etablerte seg i Norge for noen år siden. De samme optikerne er ansatt, bare at brillene er blitt billigere. Noen steder har de også åpnet nye butikker etterhvert. |
|
|
|
![]() |
|
|