|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Jeg fant orken i går og nå er alt ute. Herrlich!
![]() |
#2 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Hvor fant du orken Stompa?
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Tok vekk alt i går. Vi har kjøpt nye hyller til stua som vi skal sette opp i morgen og da måtte halvparten av julepynten bort så jeg tok like greit bort alt sammen, så får jeg vasket og nyte den nye stua mi med en gang.
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Tror vi tar det i morgen.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Jeg tok jula i dag jeg. Det blir så mye luftigere her inne når den er borte. Litt synd å miste kosen da, men levende lys gjør da nytta de også. |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Skulle ha gjort det i dag men fant ikke orken... kanskje i morgen eller mandag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Ungene var borte da jeg startet nedrigging av jula. Da de kom inn døra, utbrøt 8-åringen: Koffer pynte du ned treet? Lillebror på 2,5 gikk senere over gulvet der treet hadde stått, og erklærte at treet var borte. "No kan vi gå her!"
![]() |
#11 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Pleier å la jula være til etter 6.januar. Min kjære har bursdag den dagen, og det er vist tradisjon i hans familie.
![]() |
#13 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Treet står alltid til 13. dag jul eller helgen etter ...men resten av julen forsvant i dag - den ryker ganske kjapt etter nyttårsaften ja!!
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Har gjort det i dag. Egentlig litt tidligere enn vi pleier, men vi har så mye stæsj i huset her nå så det var godt å bli kvitt juletre og pynt og få litt bedre plass.
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Lysene på busker ute står forøvrig hele januar, jeg liker lys i den mørkeste måneden og synes ikke det er så julete i seg selv - her er det lys ute 1. søndag i advent til 1. februar ...må vekk før bursdagen min i årets andre måned!
![]() |
#16 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Det er gjort idag, alt er borte. Mangler noen gardinlengder, men de sparer jeg til i morgen. Har støvsugd og tørket støv, så nå kan det nye året bare begynne!!
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Vi bruker å rydde den bort 6. januar. Nå er det ikke så veldig masse jul her siden vi har vært borte de siste 14 dagene, men jeg tar ned pynten og lysene neste helg.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Alt går ut den 13.dag jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Jeg pleier å være klar for å få litt "orden" igjen rundt 1. eller 2.januar, men denne julen har vært stjålet føler jeg.
![]() |
|
|