|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Legger du på deg i jula?Nei, jeg har ikke lagt på meg noe i jula, men jeg la på meg før jul.
|
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Ja, 2-3 kg blir det nok, men de skal av i januar. Jeg har vært syk hele november og desember, så lite fysisk aktivitet + julemat og snacks bidrar til sitt i år, men det bryr jeg meg ikke om. Desember er min "frimåned" mtp mat, snop, kaker og brus : )
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Legger du på deg i jula?Eg legger nok på meg ja. Dvs. har ikkje orka å sjekka endå, men mistenker eit par kilo. Føles i alle fall slik. Men dei skal bort igjen, vær sikker på det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
nju nja njo
|
Sv: Legger du på deg i jula?Nei, det tror jeg ikke. Er ikke snakk om så mange dagene med usunn mat så det går nok bra.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Legger du på deg i jula?Noen juler legger jeg på meg, andre juler ikke. Denne jula har jeg gjort det, jeg kjenner det på klærne og ser på det kroppen. Men det er fordi jeg har gitt beng, spist det jeg har villet spise og trent lite. Jeg hadde en litt tøff jul i fjor, der jeg trente mye og levde så lavkarbo jeg klarte, og jeg hadde en jul full av nervøsitet, hjertebank, depresjon og angst. I år ville jeg nyte julen, så for å unngå nedtur lovde jeg meg selv å ikke leve strengt.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Vanligvis, men i år gjorde omgangssyke sitt til at matlysten ikke var på topp verken julaften, 1. eller 2. dag, så jeg har et håp om at jeg er på stedet hvil når hverdagen kommer igjen
|
|
|
#12 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Nei, jeg går ned. Jobber så satans mye før jul! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Ja, i alle fall mentalt.
|
|
|
|
#14 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Kanskje, kanskje ikke. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?I år er jeg gravid, så skal jo liksom opp litt i denne perioden.
|
|
|
|
#16 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Aner ikke. Jeg pleier ikke å veie meg igjen før i april eller noe. :lur:
|
|
|
#18 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Aner ikke. Vi har ikke vekt, så jeg veier meg sjelden. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?Jeg har sluttet å veie meg, og har opakket bort vekta. jeg kjenner derimot at buksene strammer, så jeg har lagt på meg. Uvisst hvor mye, men det kan også skyldes at jeg fikk mensen i går.
|
|
|
#20 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du på deg i jula?1 kilo
|
![]() |