|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Jeg har forventninger om mye skravling, kos og hygge med familie og venner nordpå. Lykkelige unger som få tilbringe tid med besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Når jeg spør hva ungene gleder seg mest til i jula, er det det de trekker fram - ikke pakkene. Vi skal slappe av som best vi kan, se film, lese bok, bygge lego, spille spill, drikke brus, spise litt for mye og kose oss. Leik ute i snøen blir det nok også, for de som har bekken til det, en tur i svømmehallen, en tur på kino, en tur i lekeland etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Forventningene miner er å kunne slappe av og kose meg med familien min. At vi, som familie, skal kunne få ro og tid sammen uten stress.
![]() |
#23 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Det blir deilig med ganske mye fri fra jobb og mye kos sammen med mann, barn, familie og venner. Skal ikke stresse med noe, men spise god mat og prøve å komme oss ut i frisk luft.
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?Først og fremst fri, fred og familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine forventninger til julen?En rolig høytid sammen med familie og gode venner. Stille er den vel sjelden i grunn.
![]() |
|
|