|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjerring er du når ...Jeg har arvet masse fine klær etter bestemor, men siden hun døde for tretti år siden, er jo alt vintage. Det eneste som bekymrer meg litt i forhold til det er at det ser ut til at vi har helt like kropper. Og jeg husker henne som en rund og krokete dame - hvordan ser egentlig jeg ut i en tenårings øyne, tro?
![]() |
#23 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjerring er du når ...
Tro meg, kjære du, jeg er like lei meg for det som du er.
![]() |
![]() |
#24 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Hvor kjerring er du når ...
Jeg bære ingen nag til det heldigvis.
![]() |
#25 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hvor kjerring er du når ...Hihi bare fantasien din som løper løpsk, du er så klart ikke kjærring og det tviler jeg på at noen andre syns heller, uansett så er det viktigste at du føler deg vel i klærne og bær de med stolthet du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor kjerring er du når ...Det vitner vel heller til at Oldemora er en sprek dame - og ikke at du er kjerring, vil jeg tro
![]() |
#27 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvor kjerring er du når ...Jeg tenker også som så at det er ikke alle 80 åringer som er veldig kjerring i klesstilen.
![]() |
|
|