|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tatt på
|
![]() Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?Til vanlig er jeg med å spiller julekonserter, men i år har jeg tatt permisjon. Men jeg skal å høre på korpset spille julekonserten, det må til for å få følelsen av at nå kan julen komme.
![]() |
#22 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?Nope, dette er noe jeg aldri har hatt interesse av å gjøre.
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?Haha, ja faktisk, jeg var på en ganske heftig sånn en, men det var ikke planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Skal du eller har du på førjulskonsert i år?
Dit skal jeg også, det er en ny tradisjon i min familie etter at en god venninne har begynt i koret. I år er Henrik Mestad konferansier og koret skal delta mer enn i fjor. Gleder meg stort.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?Er fast i kirken lille juleaften, med lokalt kor og korps, en konsert som har blitt spilt hvert år i maaange år..
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?Jeg skal synge tre førjulskonserter i løpet av neste uke! Sammen med koret mitt, da. Lunsjkonsert tirsdag, opptreden hos statlignabobedriftsombetaleross torsdag, og på jobbens julegudstjeneste fredag. Jeg er ikke kristen og pleier ikke å gå i kirken i julen, men en konsert skulle jeg gjerne gått på hvis jeg ikke hadde eksamen og denslags. Jeg er veldig julete og blir rørt av julesanger og lys og unger og... OK, jeg er litt ekstra sentimental om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?Har faktisk vert på Rein og Elisabeth, syntes den var veldig veldig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|