Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 22:15   #21
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du eller har du vært på førjulskonsert i år?

Til vanlig er jeg med å spiller julekonserter, men i år har jeg tatt permisjon. Men jeg skal å høre på korpset spille julekonserten, det må til for å få følelsen av at nå kan julen komme.

Gammel 12-12-09, 22:42   #22
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Nope, dette er noe jeg aldri har hatt interesse av å gjøre.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:44   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, ja faktisk, jeg var på en ganske heftig sånn en, men det var ikke planlagt. Jeg er ikke i målgruppen, det hadde i såfall blitt et kor med folk jeg kjenner i.

Dog er Putti en mulighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:45   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke min kopp med te nei.

Gammel 12-12-09, 23:13   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du eller har du på førjulskonsert i år?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg har en veldig koselig juletradisjon med mine foreldre og storesøster: julekonsert i Oslo konserthus med Oslo filharminiske orkester og Filharmoniens kor. Veldig, veldig koselig. Alle griner når de spiller "Deilig er jorden".

Dit skal jeg også, det er en ny tradisjon i min familie etter at en god venninne har begynt i koret. I år er Henrik Mestad konferansier og koret skal delta mer enn i fjor. Gleder meg stort.
Dessuten skal jeg på Kometkameratenes julekonsert! Og forhåpentligvis på et eller annet i Porsgrunn eller Skien neste helg.. noen som vet om noe?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:38   #26
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er fast i kirken lille juleaften, med lokalt kor og korps, en konsert som har blitt spilt hvert år i maaange år..
Pleier spille selv, men i år skal jeg bare være tilskuer.

Ingen tradisjon på annet.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:43   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal synge tre førjulskonserter i løpet av neste uke! Sammen med koret mitt, da. Lunsjkonsert tirsdag, opptreden hos statlignabobedriftsombetaleross torsdag, og på jobbens julegudstjeneste fredag. Jeg er ikke kristen og pleier ikke å gå i kirken i julen, men en konsert skulle jeg gjerne gått på hvis jeg ikke hadde eksamen og denslags. Jeg er veldig julete og blir rørt av julesanger og lys og unger og... OK, jeg er litt ekstra sentimental om dagen.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 11:38   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har faktisk vert på Rein og Elisabeth, syntes den var veldig veldig bra!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.