|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Bilstol bakovervendt til snart-3-åring på 20 kgTwo Way Elite og Brio Zento er lengst i ryggen. Litt usikker på Mulitech, men tror den nakkestøtten kommer i veien for de største barna.
|
|
|
#2 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Re: Bilstol bakovervendt til snart-3-åring på 20 kgJeg tar meg en tur på Barnas Hus nå snart, de hadde setet på Alnabru til 1.990,-. Jeg tenker det blir det, jeg skal se litt på det selvfølgelig, sammenligne med Multitech. Det har litt å si for meg at det skal brukes til en som er straks 3 år, han er jo mye mindre interessert i å sove i bilen nå enn for et år siden, sitter mer og snakker og leker med storesøster rett og slett.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Bilstol bakovervendt til snart-3-åring på 20 kgVi er veldig fornøyd med Britax TWE, som Liv har brukt fra hun var ca. 9 måneder. Hun er nå 3 år, ca. 95 cm lang og veier nok rundt 18 kilo. Vi lurer på å kjøpe det samme setet til lillebroren, men det virker som om setet er veldig plasskrevende.
|
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilstol bakovervendt til snart-3-åring på 20 kg
BTW er ikke plasskrevende. Faktisk ett av de setene som kan ta minst plass. Monter det helt inntil bakseteryggen, ganske rett i ryggen, så tar det ikke mye plass.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Hm, da er det mulig at vi har det litt for "liggende".
|
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo rettere jo tryggere. Det tar jo selvfølgelig mer plass hvis man monterer det mer tilbakelent, slik man kan for de minste. De største skal ha setet mer rett i ryggen. Se i bruksanvisningen.
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bilstol bakovervendt til snart-3-åring på 20 kgJeg synes heller ikke TWE er plasskrevende. Jeg har det bakovervendt i min lille Yaris, og det er fremdeles mulig for en voksen å sitte i forsetet.
|
|
![]() |
|
|