|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem nasjonalDet er kult!
|
|
|
#22 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Krem nasjonalungene her liker det. Jeg kjeder meg heller ikke når jeg ser det sammen med dem. Erik og jenta er veldig gode. Har ikke helt god følelsen for gutten de har hentet inn.
|
|
|
#23 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem nasjonal8 og 10-åringen liker det veldig godt, 4,5-åringen er skjønner ikke like mye.
|
|
|
#24 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Krem nasjonalUngene var henrykte i starten. De synes fortsatt det er gøy, men ikke fullt så mye som i starten. Frøkna savner lærersketsjene fra de første episodene (han som skulle ha seksualundervisning og han som prøvde å være så kul, bl.a.).
|
|
|
#25 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krem nasjonal12-åringen og 15-åringen synes det er kult, det gjør også 5-åringen innimellom... jeg har ærlig talt ikke sett så nøye på det for jeg synes det virker litt slitsomt.
|
|
|
#26 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Krem nasjonalDe to eldste syns det er toppers, og minsten ler når de ler, og av og til helt av seg selv også. Kult program.
|
|
|
|
#27 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Krem nasjonalAlle fra 4 til 39 liker det her i huset. Det eneste jeg syns er irriterende er kilemannen.
|
|
|
#30 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Krem nasjonalJeg forstår at jeg sannsynligvis er så humørløs som jeg fryktet. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Krem nasjonal8-åringen liker det veldig godt. Han synes det er ekstra morsomt med han som skal lage morsomme videoer (AFV).
|
|
|
#37 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Krem nasjonalUngen her er nok litt for ung til sånt så jeg ser ikke, men det hender nrk er en av kanalene vi svipper innom i den tida. Og jeg synes rett og slett det er flaut. Men så er jeg ikke i målgruppa heller da. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Live and let live
|
Sv: Krem nasjonalPoden synes det er kjekt, Admini kunne ikke brydd seg mindre, og jeg synes ikke det er noe særlig morsomt.
|
![]() |
|
|