|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneEnig med de andre her, dette ordner seg.
![]() |
#23 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!
Enig. Og en klem skal du få! Tenk å være så uheldig
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneLukk øynene og drøm om at ingen sender den purringen. Tankens kraft vet du |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneHer er det et par ting jeg ikke skjønner altså.
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneOida, så kjedlig. Men du får jo bare purringer med et gebyr, i værste fall.
![]() |
#28 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovne
Jeg har avtalegiro på det meste av faste regninger, men det kommer fortsatt papirregninger på noe. Og jeg tar ikke vare på gamle giroer, hvertfall ikke mer enn et par-tre måneder. Den informasjonen finner jeg i nettbanken om jeg en sjelden gang trenger å finne tilbake til noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneAiaiai, det var jo et spenstig stunt, men det er heldigvis ikke verdens undergang. Til våren så blir det bare en god historie.
![]() |
#30 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovne
Donald tar nok ikke mer enn kr 56 i purregebyr - og dessuten tviler jeg sterkt på at Donald gidder å purre på purregebyret dersom du dropper å betale det
![]() |
#31 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneSå trassig. Fort gjort å gjøre slike tabber. Jeg har brent opp ting jeg ikke skulle ha brent opp jeg også.
![]() |
#33 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#34 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneKvitteringer har jeg en æske til - |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
er her
|
![]() |
#37 |
frakoblet
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneReaksjoner på hovedinnlegget: Først
![]() |
|
|