|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Jeg tror at den morsomste boken jeg har lest må være Populærmusikk fra Vittula.
![]() |
![]() |
#22 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Faren min har en haug med humorbøker, så i tenårene pløyde jeg meg gjennom alt av P. G. Wodehouse og James Thorne Smith. Den jeg lo aller mest av var Turnabout (Skål for den lille forskjellen) av Thorne Smith, men Wodehouse var også veldig morsom. Hitchhiker's Guide to the Galaxy og Good Omen kommer også høyt opp på min liste.
![]() |
#23 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?"Amatøren" av Lars Saabye Christensen. Har sikkert lest den 4-5 ganger og ler like mye hver gang.
![]() |
#24 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?
Signerer denne.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Det må være populærmusikk fra Vittula. Herreminhatt hvor jeg lo. Har lest mange artige bøker, men da er det mer sånn "le-inni-seg". Da jeg leste populærmusikk fra vittula så skrattet jeg så tårene trillet!! Husker jeg satt på t-banen da jeg leste kapittelet der de spiller i klasserommet første gang. Hele setet ristet og jeg tørket tårene. Folk så litt rart på meg..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Jeg har to bøker som jeg husker at jeg lo så jeg gråt av
![]() |
#27 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Jeg ler av: Are Kalvø, Erlend Loe (men ikke fakta om Finland) og Knut Nærum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Populærmusikk fra Vittula.
![]() |
#29 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?De bøkene jeg har ledd absolutt mest av når jeg leste dem (jeg er ikke sikker på om alle hadde holdt seg om jeg leste dem nå)
![]() |
#30 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Mens jeg var gravid med minstemann leste jeg meg gjennom alle bøkene til Kjell Aukrust, og jeg husker mannen nevnte noe om at jeg lo så høyt at han ikke fikk sove.
![]() |
#31 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Tom Sharpe. Ingen over, ingen ved siden på britisk svart humor/satire.
![]() |
#32 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?
Og Knut Nærums litteraturhistorie.
![]() |
![]() |
#33 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den morsomste boken du har lest?Tante Pose av Gabriel Scott er hysterisk morsom. Leser den hvert år i desember og ler like mye hver gang.
![]() |
|
|