Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gore Tex-klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 21:23   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gore Tex-klær

Altfor små str. til Christian

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:26   #22
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Men finnes de i større enn str 134/140? Jeg er definitivt med på dropp regntøy-foreninge, men har ikke funnet det optimale for jentngen enda, bår hun passerer str 140 i løpet av vinteren.

:desp:

Ellers er jeg Gore Tex-fan så det ljomer, jeg klager ALLTID på et GT-produkt om det lekker innen ett år, som er garantien.

De finnes desverre ikke i så store størrelser, det er tragisk.
Men selv har jeg en goretexbukse fra HH, jeg bruker str 164, og den er dønn vanntett. Det er av en dyr variant (2000 kroner) men jeg har handlet på salg og da går det an. Har hatt den i flere år nå og den er like fin enda.

Gammel 28-11-09, 21:33   #23
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Men finnes de i større enn str 134/140? Jeg er definitivt med på dropp regntøy-foreninge, men har ikke funnet det optimale for jentngen enda, bår hun passerer str 140 i løpet av vinteren.

:desp:

Ellers er jeg Gore Tex-fan så det ljomer, jeg klager ALLTID på et GT-produkt om det lekker innen ett år, som er garantien.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Altfor små str. til Christian

Bergans har jo en ungdomsserie. Tviler på at de er noe dårligere enn Isbjørn-klærne.

Gammel 28-11-09, 21:43   #24
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

De finnes desverre ikke i så store størrelser, det er tragisk.
Men selv har jeg en goretexbukse fra HH, jeg bruker str 164, og den er dønn vanntett. Det er av en dyr variant (2000 kroner) men jeg har handlet på salg og da går det an. Har hatt den i flere år nå og den er like fin enda.

Salg, ja! Jeg rasket til meg en ACG-gore tex-bukse i høst på salg, betalte 600,- og er så langt veldig fornøyd.

Gammel 28-11-09, 22:09   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til ungdom og voksne sverger jeg til Bergans, helt klart!

Gammel 28-11-09, 23:57   #26
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er superfornøyd med Bergans og 8848 Altitude. Sistnevnte selges på Sport1 og er blandt de tre ledende merkene i Sverige. Bergans selges på flere sportsbutikker og her har de det også på Coop obs sport.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 10:42   #27
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Til skolebruk holder også Skogstad i lange baner! Man må ikke nødvendigvis kjøpe det dyreste alternativet.

Gammel 29-11-09, 13:24   #28
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Til skolebruk holder også Skogstad i lange baner! Man må ikke nødvendigvis kjøpe det dyreste alternativet.

Vi har både Bergans og Skogstad til vår 6 åring. Bergans til de våteste dagene og til turbruk (både skole og privat). Bergans holder tett uansett, men Skogstad er helt greit det også!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.