|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Folsyre kan gi økt kreftrisikoJeg er veldig skeptisk til beriket kost.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Folsyre kan gi økt kreftrisikoJa, jeg syns at grupper som trenger ekstra, som folk med redusert næringsopptak, eller gravide, kan ta det de spesifikt trenger. Og vi andre skal få slippe.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Folsyre kan gi økt kreftrisikoJeg er også der at jeg ikke ønsker tilsetning av alt mulig i kosten, fordi man antar at folk ikke greier å spise sunt nok.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Folsyre kan gi økt kreftrisikoHva, kunne det kanskje komme noe godt ut av at jeg er lat og pessismistisk og droppet folsyren i minst 2 av mine 4 prøverår?
|
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Folsyre kan gi økt kreftrisikoDet er overbevisende data for at fedme gir økt risiko for kreft i spiserører, bukspyttkjertelen, tykktarm, rektum, livmorslimhinner og nyrer, samt brystkreft etter overgangsalderen. :bidrar med fakta: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Folsyre kan gi økt kreftrisikoKnasker folinsyre med god samvittighet, vil ha frisk baby først så kan jeg gå over til spinat etterpå. :ikkespesieltskremt: |
|
|
|
![]() |
|
|