Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Får du julekalender av mannen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 16:28   #21
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får du julekalender av mannen?

Nei. Han fikk en kasse(24) øl med forskjellige sorter et år, men det kom aldri noe i retur.

Gammel 16-11-09, 16:34   #22
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Nei. Han fikk en kasse(24) øl med forskjellige sorter et år, men det kom aldri noe i retur.

Ikke en rap en gang?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 16:39   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei... jeg har hinta kraftig da. Men det har ikke blitt noe av. I år vurderer jeg felles pakkekalender, det er bare så innmari vanskelig å få 24 til å gå opp med 5. (hm nå som jeg skriver det ser jeg jo at den åpenbare løsninga er 4 pakker til hver og 4 felles aktiviteter på søndagene).

Gammel 16-11-09, 16:47   #24
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det har jeg ikke fått siden jeg hadde en überromantisk kjæreste som 18-åring. Det ville ikke ramlet Andamannen inn - og vice versa.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 17:56   #25
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei.

Gammel 16-11-09, 17:59   #26
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Siden jeg ikke har noen mann eller dame, så har jeg tatt skjeen i egen hånd og kjøpt meg en Pondus julekalender.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:05   #27
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Mannen og jeg har hatt felles pakkekalender etter at vi flyttet sammen på ordentlig - vi bodde hos svigers en periode i studietida, og da delte vi vel en Smarties-kalender eller noe. Pakkekalenderen er særdeles uspennende, typisk innhold er en smågodtbit hver dag, med noe litt større de siste dagene før jul. Han hadde nok ikke kommet på å lage kalender på egenhånd, men jeg er litt opphengt i tradisjoner når det gjelder høytider og insisterte på at vi måtte ha. Mamma laget pakkekalender til meg til jeg var over 20. Jeg har forresten laget til søsteren min et par år også, så jeg er ikke bare bortskjemt.

I år tror jeg jeg skal lage lapper med små gjøremål eller et sitat eller noe på også, det blir litt mer personlig!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:08   #28
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg vurdere jo lage til min kjæreste. Men at han skulle finne på å lage til meg hadde forbausa meg kraftig. Eg lagar i tilfelle ikkje for å få en tilbake, men fordi eg syns det er koselig. På samme måte som eg lagde påskepose til han. Eg veit han sette pris på det, stor pris på det, og eg ser ikkje grunn til å la vere berre fordi eg ikkje får tilbake.

Men om han ikkje hadde kjøpt juleGAVE hadde det blitt voldsomt oppstyr!

Gammel 16-11-09, 18:14   #29
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ingen julekalender fra mannen, selv om han får ponduskalender av meg, med sjokolade.

Men, jeg lager kalender til den eldste snuppa på 23, og hun lager pakkekalender til meg og mannen som vi åpner annenhver dag.

Gammel 16-11-09, 18:19   #30
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I wish.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:20   #31
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, verken julekalender eller julegave. Vi spleiser som regel på en Flax-kalender. Det får holde.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:28   #32
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jepp, i år gjør jeg det.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:43   #33
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Har ingen mann. Men da jeg var gift, så fikk jeg heller aldri kalender, og jeg gav ikke kalender til han heller.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:57   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg har aldri fått kalender av mannen min, men mamma kjøpte til meg og søsteren helt til etter vi fikk barn selv.
I år har mannen fått Pondus-kalender av ungene, de så den i butikken og visste han ville bli glad for den.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:34   #35
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Nei. Og han får ikke av meg heller.

(Heldigvis pleier mamma å sende kalender i posten, da! Lurer på om jeg gidder å lage kalender til mine barn når de er over 30? )

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:39   #36
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Før vi fikk barn lagde vi pakkekalender til hverandre

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:53   #37
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Jeg har aldri fått det før og tviler sterkt på at det noen gang vil skje.

Gammel 16-11-09, 19:54   #38
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har pleid å få av mannen min.

Iår skal han få av meg, ikke hver dag men endel av dagene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:58   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Han lagde faktisk en slags kalender for noen år siden, med lapper med forskjellige filmer vi skulle se, spill vi skulle spille, biffmiddag med en god rødvin, invitere venner på middag, etc. Det var ikke noe for hver dag i desember, men de fleste. Det var veldig hyggelig, og jeg driver og noterer opp til noe lignende i år.

Det fikk jeg lyst til også. Men vi får se
Men for å svare, så nei, jeg har aldri fått julekalender av mannen. Ei heller gitt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:01   #40
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Før vi fekk barn lagde vi kalender der vi fekk pakke annankvar dag, no er det berre jentene som får.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.