Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hvordan man prøver å lage regnbue-muffins (med bilder fra flere)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 20:20   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man prøver å lage regnbue-muffins

Ja, det kan godt hende. Den var ganske tykk, men den må nok være enda tykkere. Får prøve på det neste gang.

Gammel 15-11-09, 20:22   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vist du steker de litt vil det jo danne seg litt hinne. Tror det vil fungere.

Kansje jeg bare må prøve med en gang. Ikke gi meg ider.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:24   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det hadde jo også gått an. Må bare ikke glemme tiden, de må jo bare være inne i noen sekunder, omtrent. Eller kanskje på svaaak varme.

Gammel 15-11-09, 20:26   #24
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

De så helt forjævlig ut!

Og eyh, disser dere snurrene mine?

Gammel 15-11-09, 20:26   #25
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

mhm. Tror det kan være tingen.

Får kjøpe meg en Møllerens kakemons pakke i morgen. Har aldri blitt fornøyd med melkefrie muffins som ikke er ferdigpakke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:27   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

De så helt forjævlig ut!

Og eyh, disser dere snurrene mine?

Whaat, jeg sa dine var ubetalelige, du sa mine så jævlige ut.

Gammel 15-11-09, 20:28   #27
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

De gjorde jo det. Men, det viktigste er jo at de smakte godt.

Gammel 15-11-09, 20:30   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, de smakte veldig godt, og de skulle jo ikke serveres til noen andre enn oss fire, hehe. Thank God!

Gammel 15-11-09, 20:33   #29
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mmm, yummy!

Gammel 15-11-09, 22:17   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

JEG føler behov for å se bilder av Lille Loes snurrer!

Gammel 15-11-09, 22:24   #31
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Å men de var fiiiine Iset!
Fantastiske! Du og LilleLeo ja, godt dere sprer litt glede i hverdagen.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:01   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt tykkere røre og litt lysere farge, spesielt grønn og blå, så har du det!

Man kan ikke alltid klare alt på første forsøk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:22   #33
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det an å få de mørke fargene lysere? For det ble mye mørkt der. Men sikkert smakfulle.

Gammel 15-11-09, 23:25   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mitt hode er du kakeeksperten, Iset. Det er godt å se at du ikke alltid lykkes på første forsøk du heller.

Gammel 15-11-09, 23:47   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

JEG føler behov for å se bilder av Lille Loes snurrer!

De ligger i en tråd om mislykket mat og bakst her inne, husker ikke hva den heter men du kan sikkert søke på pizzasnurrer. Den er genial.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Litt tykkere røre og litt lysere farge, spesielt grønn og blå, så har du det!

Man kan ikke alltid klare alt på første forsøk.

Hehe ja. Jeg turte ikke å ha lysere farge siden jeg leste at fargene lysner betraktelig under steking og at man burde lage VELDIG sterke farger på røren. Men kanskje det er forskjell på farger, at Wilton sine ikke blekner sånn.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Går det an å få de mørke fargene lysere? For det ble mye mørkt der. Men sikkert smakfulle.

Neste gang skal jeg bare ha 4 farger og da helst mye lysere ja.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I mitt hode er du kakeeksperten, Iset. Det er godt å se at du ikke alltid lykkes på første forsøk du heller.

Haha ja, NOE må jo selv jeg mislykkes med. Neida, husker jo godt den rullekaka jeg prøvde å lage for et år eller noe sånt siden, som ble seende ut som Verdens Beste (den der flate kaka med krem inni).

Gammel 16-11-09, 00:56   #36
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Leo-snurrer i innlegg 16 i denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...t=pizzasnurrer
skjønner godt du ble frustrert Leo.

Gammel 16-11-09, 11:25   #37
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje det ble for mye farge? Jeg har slike Wilton-farger, og til røren i koppen ville jeg nok brukt bare et bittelite kryddermål eller noe. Dyppet håndtaket til en teskje så vidt nedi. Har ikke prøvd å steke kaker med Wilton-farge riktignok, men laget pannekaker og slikt som ikke har bleknet.

Ellers høres tipset om noen sekunder i ovnen lurt ut.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 11:30   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Da er nok Wiltonfargene bedre på å holde fargestyrken når det stekes, så da vet jeg det til neste gang. Jeg skal som sagt da bare ha 4 lag og helst bare lyse farger (kanskje en mørk i midten). Får se hvordan det går.

Gammel 16-11-09, 11:36   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til å se resultat, med idiotsikker fremgangsmåte... Jeg har lyst å prøve.... må bare finne 1)slik farge 2)tid og energi 3)idiotsikker oppskrift (men vi tåler melk og sånn i dem da... er det lettere eller vanskeligere da tro?)

Gammel 16-11-09, 11:38   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nesten som snurrene til LilleLeo!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heeey, erru frekk eller?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Neida, disse var mye FINERE enn pizzasnurrene. For de snurrene kommer jeg aldri, aldri til å glemme!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, de var ubetalelige. Jeg fikk til noe tilsvarende en gang da jeg liksom skulle være zmart å lage pizzasnurrer av den NÅ-pizzadeigen. Ingen har fortalt meg at det omtrent er umulig å rulle den sammen til ei pølse!! Så ungene i barnehagen koste seg med Lilleleo-maltrakterte pizzasnurrer dagen etterpå ja.

Hun kommer aldri, aldri til å få glemme de snurrene.

Bedre lykke neste gang, Iset.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.