Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kalendergaver til menn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 22:45   #21
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kalendergaver til menn

Ja, men jeg vil jo skrive sexy lapper jeg.

Allikevel så kan det være hyggelig til bestevenninner ja, men hva i alle dager ser du for deg at man skal skrive på lappene til en dårlig venn? Fuck you, liksom?!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:00   #22
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... det er vel bedre om du ligger med ham?

Ja, har blir nok mye mer fornøyd om jeg ligger med han. Legge med var det jeg mente.

Gammel 14-11-09, 23:08   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har du blitt vi?

Ja!
Gått litt tid nå, og alt er knirkefritt så langt, og vi ser hverandre masse. Ting er dans på roser, jeg er på en rosa sky osv. Dette er ganske anderledes enn alle andre jeg har møtt de siste årene... Tror heller ikke han har planer om å stikke av.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 23:12   #24
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer Joika!
Send meg gjerne oppskriften på hvordan man oppsporer slike.

Ride si sapis ...
Gammel 14-11-09, 23:13   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Ja, men jeg vil jo skrive sexy lapper jeg.

Allikevel så kan det være hyggelig til bestevenninner ja, men hva i alle dager ser du for deg at man skal skrive på lappene til en dårlig venn? Fuck you, liksom?!

Jeg er litt lei meg for at jeg har blitt forholdsvis grei venn med den uvennen jeg hadde, for jeg hadde virkelig likt å gi ham en slik.

Blå: Derfor får ikke du drikke øl i dag
Rød: Fornærmelse for dagen
Grønn: Måter å dø på
Sort: Hva burde det stå på gravsteinen din
Brun: Mora di

Det hadde vært helt genialt. Men etter noen år i samme omgangskrets der vi var uttalt enige om at vi ikke likte hverandre, så fant ordnet ting seg plutselig.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror heller ikke han har planer om å stikke av.

Gratulerer!

Og det er jo et godt tegn.

Gammel 14-11-09, 23:17   #26
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer Joika!
Send meg gjerne oppskriften på hvordan man oppsporer slike.

Jeg skulle hatt femårs jubileum som singel på nyåret nå (ble singel januar 2005), så jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er god på dette med å oppdrive gode emner .
Men denne var relativt nysingel da, så mitt beste tips er å kaste seg over de som er nysingle fortest mulig, så ingen andre tar dem før deg!

Gammel 14-11-09, 23:23   #27
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

.
Men denne var relativt nysingel da, så mitt beste tips er å kaste seg over de som er nysingle fortest mulig, så ingen andre tar dem før deg!

Oi, der var du inne på noe smart. Jeg har alltid skrevet et imaginært STYR UNNA i panna på den type gutter. Interessant, definitivt interessant.

Ride si sapis ...
Gammel 14-11-09, 23:26   #28
Joika
Pauset

Standard

Oi, der var du inne på noe smart. Jeg har alltid skrevet et imaginært STYR UNNA i panna på den type gutter. Interessant, definitivt interessant.

Kan hende det er lurt med noen, mens andre kanskje har levd i et havarert og platonisk forhold med Mrs Wrong i mange år. Så treffer de deg, så klarer de bare ikke si nei, for du er selve drømmekvinnen!

Gammel 14-11-09, 23:36   #29
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

VELDIG glad på Joika sine vegne no kjenne eg!

Men Kirsebær, skal eg skrive kva som skal skje på kvar lapp også eller? Festlig sak i grunn!

Og ligge med meg får han gjere så ofte han vil likevel, så det er liksom ikkje noko mangelvare.

Gammel 14-11-09, 23:47   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Men Kirsebær, skal eg skrive kva som skal skje på kvar lapp også eller? Festlig sak i grunn!

Ja, altså, hvis gule lapper er "Derfor elsker jeg deg" Så må du jo ha skrevet noe på alle de gule lappene som sier noe om det.

Men det er kjedelig å ha det som adventskalender da. Det bør være en stor bolle med masse lapper som han bare kan trekke av hver morgen, eller bare hver dag han har lyst eller noe slikt.

Men man kan sikkert forandre konseptet litt til å bli en adventskalender også da.

Gammel 04-08-10, 00:07   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I desse juletider. Eg kjøpte ei kasse øl med 24 ulike sortar. Den slo an og suksessen skal gjentakast i år.

Denne tråden likar du vel, Iset!

Gammel 04-08-10, 00:12   #32
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

I desse juletider. Eg kjøpte ei kasse øl med 24 ulike sortar.

God ide! Slike ting må man ha lov til å planlegge i goood tid..

Gammel 04-08-10, 18:05   #33
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

24 ulike sorter øl.........finst det?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 18:07   #34
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

24 ulike sorter øl.........finst det?

Jepp, mannen fikk det i sin 2009 julekalender. Har tenkt til å gjøre det i år også. Han likte den veldig godt. Kjøpte endel på polet.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 21:25   #35
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Klart det finns! For moro fikk han Clausthaler på mandagar. JuleClausthaler.

Gammel 04-08-10, 21:50   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal jeg sannelig meg gjøre jeg også! - Det må være den beste adventskalenderen EVER! - Men hvordan pakket du det inn?

Gammel 04-08-10, 21:52   #37
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg hadde gråpapir rundt heile kassa og tegna tala i hjertet over kvar flaske. Han skjønte jo tegninga ved første flaska og sida han ikkje er så nysgjerrig av seg klarte han faktisk å berre skjere hol akkurat der han skulle ta ut flaska.

Mine mannlige kolleger syns forresten at eg var drømmedama som gjor en slik ting, så dette anbefale eg.

Gammel 04-08-10, 21:55   #38
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pakket inn en og en flaske og hadde 6-10 stk i kjøleskapet av gangen. Da var de kalde når han åpnet de, og kunne drikke den med en gang hvis han ville. Han fikk bare lov å åpne på kvelden.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 21:58   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er de kalde da? Når de står i kassa?
Eller, den kan jo åpnes (kalenderen) om morgenen og settes i kjøleskap til kvelden

Dette er jo en super gave OM man har en mann som liker øl godt.
Det har ikke jeg.

Men JEG elsker jo øl!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:01   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

A sin sto på spisskammerset som har åpent vindu og i det kuldeholet han bor i var det passelig kaldt nok. Men han brukte åpne om morgenen og sette i kjøleskapet. Kuldeelementet i denne kalender gadd ikkje eg ta hensyn til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.