|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsdrikke til unger
Jeg tror faktisk ikke jeg har vært i en eneste barnebursdag uten at det har vært servert cola. Nå som storesøster er alene i selskapene stort sett forteller hun også om cola. Hun vet at jeg ikke vil at hun skal drikke det så jeg får rapport.
Nei ikke som eneste drikke, men helt klart det mest populære.
|
|
|
#23 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Bursdagsdrikke til ungerVi serverer appelsonjus og eplejus. Populært.
|
|
|
#24 |
|
Viser tenner
|
Sv: Bursdagsdrikke til ungerMannen lagde "drinker" i mellomste bursdag. Ulike juicer + Strawberry Daiquiri-mix, samt knuste isbiter. Servert med sugerør og paraplyer i riktige glass. Det var en høydare!
|
|
|
#25 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bursdagsdrikke til ungerCapri sonne, eplejuice, vann og saft. Aldri Cola. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsdrikke til ungerTa saft eller eplejuice og putt i isbit-figurer om du har slike former. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
maler
|
Sv: Bursdagsdrikke til ungerBruker cola å være så populært da? Vi bruker å ha litt å velge i når det er bursdag, flere typer brus inkludert cola, saft og eplejuice. Sist tror jeg det var ett barn som valgte seg cola, resten ville ha andre typer. Eller mest populært: blanding av andre typer. Jeg la inn maxgrense på tre typer i samme glass.
|
|
|
#28 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsdrikke til ungerBlandingjuice eller -brus er veldig populært blant 5-7 åringer. Jeg kjøper 1.5 liters kartonger og lar ikke ungene helle oppi selv. Jeg har servert i glass, ikke plastikkopper fordi førstnevnte søler mindre. Før gjestene kommer er det lurt å navne glassene eller tegne på dem så de ikke blander glassene.
|
|
![]() |
|
|