Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdagsdrikke til unger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 21:38   #21
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagsdrikke til unger

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Alle har nok ikke cola i barnebursdager. Jeg kan ikke huske at vi har hatt det noen gang selv om vi nesten alltid har brus.

Jeg tror faktisk ikke jeg har vært i en eneste barnebursdag uten at det har vært servert cola. Nå som storesøster er alene i selskapene stort sett forteller hun også om cola. Hun vet at jeg ikke vil at hun skal drikke det så jeg får rapport.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har aldri opplevd colaservering som eneste alternativ i bursdag, generelt lite coffeinbruser.

Nei ikke som eneste drikke, men helt klart det mest populære.

Gammel 11-11-09, 21:43   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi serverer saft og jus. På grunn av en diabetiker så har vi gøy-saft også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:44   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Vi serverer appelsonjus og eplejus. Populært.

Gammel 11-11-09, 23:06   #24
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mannen lagde "drinker" i mellomste bursdag. Ulike juicer + Strawberry Daiquiri-mix, samt knuste isbiter. Servert med sugerør og paraplyer i riktige glass. Det var en høydare!

Gammel 11-11-09, 23:12   #25
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Capri sonne, eplejuice, vann og saft. Aldri Cola.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 23:50   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ta saft eller eplejuice og putt i isbit-figurer om du har slike former.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 02:35   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker cola å være så populært da? Vi bruker å ha litt å velge i når det er bursdag, flere typer brus inkludert cola, saft og eplejuice. Sist tror jeg det var ett barn som valgte seg cola, resten ville ha andre typer. Eller mest populært: blanding av andre typer. Jeg la inn maxgrense på tre typer i samme glass.

Gammel 12-11-09, 02:41   #28
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Blandingjuice eller -brus er veldig populært blant 5-7 åringer. Jeg kjøper 1.5 liters kartonger og lar ikke ungene helle oppi selv. Jeg har servert i glass, ikke plastikkopper fordi førstnevnte søler mindre. Før gjestene kommer er det lurt å navne glassene eller tegne på dem så de ikke blander glassene.

Lykke til med bursdagsfeiringen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.