|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du sjekket din IQ? | |||
| Nei, og har heller ingen planer om å sjekke |
|
26 | 25,49% |
| Nei, men skal sjekke |
|
4 | 3,92% |
| Ja, jeg har høy IQ, og er Mensamedlem |
|
1 | 0,98% |
| Ja, jeg har høy IQ, men er ikke Mensamedlem |
|
47 | 46,08% |
| Jeg har normal IQ |
|
17 | 16,67% |
| Jeg har lav IQ |
|
0 | 0% |
| Hæ? Hva er IQ? |
|
0 | 0% |
Jeg er geni
|
|
2 | 1,96% |
| Jeg er dum |
|
1 | 0,98% |
Dustepoll
|
|
4 | 3,92% |
| Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg orker aldri å gjennomføre sånne tester. Det er så utrolig kjedelig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du sjekket din IQ?
Ja, jeg åpnet den som var Mensa sin og bare lukket den igjen. Syns det var mer enn nok med det kvarteret jeg brukte på den første testen. Jeg får helt spader og øya går i kryss.
|
|
|
#24 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg testet en gang for lenge siden og scoret et godt stykke over mensakravet, men jeg har ikke meldt meg inn av den grunn og ser heller ingen grunn til å melde meg inn.
|
|
|
#25 |
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Forøvrig tror jeg at jeg er helt gjennomsnittlig utrustet. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg tok Mensa sin hjemmetest nå, og jeg konkluderer med at jeg er ganske normal.
|
|
|
|
#27 |
|
Off the map.
|
Me too.
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har tatt mange nettester. Fått stempel som både geni og gjennomsnittlig, gitt. Antar at IQ'en min ligger en plass midt mellom normalnivå og mensa - ingen mensamedlem what so ever vil jeg tro...
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du sjekket din IQ?For sikkert 7 år siden hadde jo NRK en helaften med "den store iq-testen" - Jeg og gubben tok den litt halvhjertet - og jeg bruker det fortsatt mot han at jeg fikk ett poeng mer enn han
|
|
|
#30 |
|
audio, video, disco
Sv: Har du sjekket din IQ?Har sjekket og har ligget både litt under og godt over mensakravet. Så det varierer kanskje med hva hodet ellers er fylt med den dagen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg elsker å løse slike tester, men får varierende resultater etter dagsformen.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 01-11-09 kl 01:41. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har en smart kveld, til tross for utålmodig baby som makket seg på fanget. Jeg er generellt god på mønstergjenkjenningsgreier, og mindre god på språkgreier.
|
|
|
#35 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har ikke tålmodighet til disse IQ-testene og ender alltid opp med å svare ganske spontant for at det skal gå fortere, så jeg får heldigvis aldri vite hvor "smart" jeg er.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Absolut ateist
|
Språktester er mye morsommere.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Har du sjekket din IQ?Bare tatt slike online tester, og kommer stort sett bra høyt ut, men det er lenge siden jeg har tatt en. Mener å huske at jeg minst en gang kom ut over mensa-grensa, men slikt tenker jeg ikke engang på. Føler slett ikke noe behov for å være med der, for å si det sånn...
|
|
|
#38 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg er nokså normal tror jeg.
|
|
|
#39 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Det finnes tester som man gjør på nevropsykologiske laboratorium der man sjekker tallforståelse, språkforståelsen, evnen til å huske tekster og tall og former. Både former man ser, former man ser med ett øye, former man ikke får se, bare føle på og som man skal pusle på plass. Og de sjekker om man er høyre eller venstredominant. |
|
|
|
![]() |
|
|