|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Leker i stua, hvor lenge er det OK?De to eldste har lekene sine på rommet, men de tar med seg leker for å leke i stua. På kvelden, eller når de er ferdige med å leke ryddes det tilbake til rommet.
|
|
|
#23 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Leker i stua, hvor lenge er det OK?Har ikke tenkt noe på hvor lenge det er greit jeg. Så langt plager det meg ikke. Jeg skritter fint over de lekene som ligger på gulvet, og de ryddes på plass hver kveld. Vi har soverommene i 2. etg. og jeg har ikke lyst til at de skal drasse leker opp og ned trappen alene, så da er det enklere at de har sin plass i stua (og lekekroken vi lagde til de). |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Leser
|
Sv: Leker i stua, hvor lenge er det OK?
Tror egentlig dette har mer med planløsning enn alderen på barna. Vi har aldri hatt leker på stua, men vi har alltid bodd på ett plan.
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Sv: Leker i stua, hvor lenge er det OK?Når de to eldste var små bodde vi på en flate. Da var det aldri leker i stua. Nå har vi samme løsning som dere og vi tenker at lekene blir flyttet opp når vi stoler på lillesøster i trappa. Til sommeren, tenker jeg, da er hun 2,5.
|
![]() |
|
|