|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatus
Den tanken der virker ganske fjern for meg i alle fall. Jeg har aldri oppfattet julekort i den retningen i det hele tatt. Noe helt annet er lange julebrev hvor hele livet brettes ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg synes virkelig at det ikke er teit å sende ut julekort, men forstår tankegangen din.
![]() |
#23 |
ctrl+z
|
[forslag]Etter at jeg i februar fikk kastet ut den ubrukelige møkkagubben har livet smilt til meg og gullungene. Jeg har kunnet leve ut mine seksuelle fantasier og har aldri vært lykkeligere. En mann har fått meg til å nyte seksuelle tilstander jeg før bare kunne drømme om eller lese om i blader. Ungene blomster når jeg blomstrer og synes det er helt greit å forholde seg til flere forskjellige fedre. Jeg håper livet fortsetter på denne rosa vei for vår nye, lille familie og ønsker dere alle alt godt i 2010.[/quote]
![]() |
#25 |
I mål
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort og sivilstatusDet går sjølvsagt an å bringe inn setninga : "det har vore eit tøft år, men ...". Då tek ein liksom brodden av alle som ev. skulle meine noko. Når det er sagt så sender eg aldri julekort, så problemstillinga er litt fjern for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Julekort og sivilstatusBrev er heilt uaktuelt, det blir i alle fall flashy!
![]() |
![]() |
#28 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Signerar denne! Og syns at det heilt klart ikkje er domt å sende ut julekort, fantastisk tradisjon og veldig koseleg
![]() |
#29 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg synes alt er greit jeg. :enkel: Jeg synes heller ikke det ville være rart å sende til tidligere familie og felles venner (slik at de risikerer å få dobbelt opp av ungene), med mindre det er folk du nå har et dårlig forhold til.
![]() |
#30 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg sender kort fra meg og guttungen. Og jeg skriver ikke lenger til hans venner (som jeg ikke har noe særlig kontakt med lenger) på vegne av oss tre, det får han ta seg av selv.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
fri
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg er i samme situasjon, og har pleid å sende type julebrev. Men jeg har som regel tatt med både oppturer og nedturer, og derfor er det nok naturlig for meg å gjøre det i år også. Men det er mulig at jeg kommer til å skrive noe mer personlig til mange. For på julekortlista mi så har jeg alt fra veldig nære venner og familie, til venner jeg kun sender julekort til. Og mange har vært veldig støttende mot meg og de vil jeg nok ville skrive noe personlig til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg sluttet å sende julekort da jeg separerte meg. Det ble så stusselig å sende kort til de som ikke visste noe:
|
![]() |
![]() |
#33 |
flisespikker
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg synes ikke det er det minste dumt å sende julekort fra deg og barna. Hvorfor i all verden skulle det være det, liksom? Og det er da ikke noe verre å si "se så lykkelige vi er som nyskilt" enn "se så lykkelige vi er som fremdeles er gift", som mange av oss andre signaliserer hvert år.
![]() |
#34 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusEtter at jeg ble skilt, så har jeg sendt kort med bilde av ungene og hilsen fra meg og ungene. Til venner, familie og kjente. Også på min eks sin side, men bare til de jeg følte det var riktig å sende til.
![]() |
#35 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg lagde julekort i fjor, med bilde av ungene.
![]() |
#36 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Julekort og sivilstatusHvis du pleier å sende julekort synes jeg du skulle fortsette med det. Det kan bety litt å opprettholde normalen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Og det er jeg utrolig enig i. Det var en befrielse den dagen det gikk opp for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
Vi har to venner som har fått barn sammen (uten helt å være kjærester...). Et år fikk vi julekort fra begge vennene våre med ulike bilder av barnet. Det var ganske artig, faktisk.
![]() |
#39 |
Drømmer
|
![]() Sv: Julekort og sivilstatusJeg sendte ut når jeg var alene i fjor, hadde bilde av poden + at jeg hadde en hilsen fra meg. Sendte ut til venner og ekssvigers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Vi og. Det var visst noen som hadde vannkopper en jul
![]() |
|