Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ellos rabattkode, personlig eller "universell"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 17:30   #21
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellos rabattkode, personlig eller "universell"?

Jeg tror faktisk kodene er gradert, ja. I det siste har jeg handlet litt på Ellos, og nå har det rydd inn med virkelig gode rabatter, mye mer enn det som er vanlig. Vil tro at de opererer med grupper og at man plasseres der avhengig av sum man har handlet for siste X uker eller måneder.

Gammel 17-10-09, 17:41   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har fått 20% jeg, ikke 40% fra Ellos.
Er det fordi man ikke er god nok kunde da, eller?

Jeg synes det alltid kommer nye tilbud, jeg. Nesten så jeg blir blasert. Ikke så viktig å bruke akkurat den rabatten, når det kommer en ny neste uke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 17:55   #23
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg tror faktisk kodene er gradert, ja. I det siste har jeg handlet litt på Ellos, og nå har det rydd inn med virkelig gode rabatter, mye mer enn det som er vanlig. Vil tro at de opererer med grupper og at man plasseres der avhengig av sum man har handlet for siste X uker eller måneder.

Eg og trur det er forskjell på kva slags rabattar man får, men trur neppe det er problem å bruke 40% rabattnummeret sjølv om ein ikkje har fått tilbudet. Tippar det er likt nummer.

Gammel 17-10-09, 18:57   #24
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant ikke rabattkoden min på nett (50 %), men har sendt mail til Ellos. Jeg har ikke handlet der på år og dag, så det er vel en smiskekode for å få meg til å handle regner jeg med.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 19:28   #25
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har fått 20% jeg, ikke 40% fra Ellos.
Er det fordi man ikke er god nok kunde da, eller?

Jeg er ihvertfall ikke noen bra kunde, men fikk rabattkode på 50% for noen dager siden.
Tror ikke jeg har handlet der på 6 år!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.