|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldstemann har en reimatec + dress (kosta vel ca 1500 kr, den er fra ifjor og holder ett år til). Han har også todelt sett TTH, jakke til 1299 og bukse til 999. Skrekkelig dyrt ja. På beina viking goretex til 599 (fjorårets på tilbud).
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenSnuppa har:
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenJeg ser jo etterhvert som folk skriver inn, at oi - vi har visst det også. |
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenYngste har en Reima Kiddo dress kjøpt av Nin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste: ReimaTec vinterdress str 116 fra i fjor (899). Ecco GoreTex vintersko (799).
|
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste 3.5 år:
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenSkogstad vinterdress men uttagbart ullfòr og Ecco vintersko til storesøster. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStoresøster fikk ny Trolldress i fjor og den passer i år også. Har en helforet dress i tillegg fra Stormberg (Leketøy) som også var ny i fjor.
|
|
|
#10 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEttåringen: Superfit vinterstøvler, kr 649,- og Name-It vinterdress kjøpt på januarsalg for 150 kroner (og en Polarn O. Pyret-dress i reserve som er litt i største laget enda).
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen
Om vi trenger tre dresser i vinter? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenTja.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenHan har en reimatec høstdress srt 80 til ca 1100 kroner som skal brukes i høst, i vinter (med ull under) og til våren.
|
|
|
#15 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenJeg som synes jeg har tatt hardt i når jeg har to dresser.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenGutten: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStorebror har en reflexdress fra forrige sesong som passer enda, han har også en dress fra sportmannpakka, og friendsko. Reflexdressen mener jeg kostet 499, skoene 50 kroner. Den sportmannpakka fikk han i gave, så den vet jeg ikke helt hva koster.
|
|
|
|
#18 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen
Men etter at storebror på en uke klarte å få hull i begge dressene, er han nå utstyrt med en reima kiddo. Det var mannen som kjøpte så jeg har ikke peiling på hva han betalte for den. Hadde jeg kjøpt hadde jeg nok kjøpt reflex en gang til.
|
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenJenta mi på 2, 5 har |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenGutt 4 år: Reimatec dress (ny, men kjøpt brukt her inne i vår)
|
![]() |
|
|