|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middagshjelpen.no
Ja, men jeg fikser ikke smaken. Jeg syns det smaker bare melkefett, akkurat som H-melk.
![]() |
#22 |
Nå da?
|
Man lager absolutt maten selv - ikke noe er ferdig. Du får oppskrift og ingredienser. Det er jo halve moroa, det er gøy å lage mat, men vanskelig å finne på. Oppskriftene skal ta 30 min eller mindre å lage, men det tar noen ganger litt lenger tid for en som er så utrent som meg. Veldig gøy - jeg elsker å lage mat etter nye oppskrifter.
![]() |
#23 |
En som trener
|
![]() Sv: Middagshjelpen.noMengden seterrømme og fløte går vel an å regulere litt selv, vil jeg tro? Man må jo ikke bruke hele begeret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Middagshjelpen.noVi har nå blitt faste abonnenter etter en prøverunde, men vi skal bare få leveranse annenhver uke. Jeg elsker det.
![]() |
![]() |
#25 |
En som trener
|
Det er fint om du gjør! Det må da være mange som ikke synes det passer inn i et hverdagskosthold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Peppy!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Middagshjelpen.noGodt å høre at det ikke bare er jeg som reagerer på dette med kremfløte og seterrømme. Da ble jeg enda mer sikker på at jeg skal skrive til dem. De vet jo ikke at vi snakker sammen så tilbakemeldinger fra mange personer ville nok kunne endre på ting.
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Middagshjelpen.noDette virker veldig spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Middagshjelpen.noTenkte også at det måtte være nok å benytte dette en periode. Jeg skriver alltid ukesmenyer men bruker lang tid på å finne på varierte middager, begynner å gå helt tom for ideer. Så hadde vært flott med litt ny inpirasjon.
![]() |
|
|