Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pølsemiddag

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 14:33   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Pølsemiddag

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er det kjøttpølser? Jeg synes lapskaus med pølser er godt. Eller, jeg syntes det var godt før jeg ble gravid og plutselig ikke likte pølser mer. Kommer pølselysten tilbake noen gang mon tro?

De oppskriftene jeg refererer til er i hvert fall med røkte pølser, den magre varianten, eller kylling/kalkunpølser. Smaker mye mer enn vanlige røkte pølser.
Pølselysten min har hatt pause noen år - dvs, jeg kan spise det, men det er ikke det jeg ønsker meg først og fremst lenger. Før så var pølser i alle tenkelige og utenkelige former det beste i verden. Å spise ja

Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:35   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De oppskriftene jeg refererer til er i hvert fall med røkte pølser, den magre varianten, eller kylling/kalkunpølser. Smaker mye mer enn vanlige røkte pølser.
Pølselysten min har hatt pause noen år - dvs, jeg kan spise det, men det er ikke det jeg ønsker meg først og fremst lenger. Før så var pølser i alle tenkelige og utenkelige former det beste i verden. Å spise ja

Ja, vi bruker bare Gó og mager. Det er mye mer smak i de pølsene. Vanlig kjøttpølse har jeg ikke smakt på mange herrens år.

Gammel 30-09-09, 14:52   #23
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bruker røkte kjøttpølser, evt. oppskårne grillpølser når jeg lager pølse mat, fortrinnsvis førstnevnte.

Gammel 30-09-09, 15:00   #24
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Røkte kjøttpølser ja
Nå skal jeg kjøpe paprika og sopp på butikken, blir Irmamat i dag.

Gammel 30-09-09, 18:22   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Irmas mat ble kjempegod. Nammenamm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.