Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg er forelsket!

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-09, 11:32   #21
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er forelsket!

Vi har både V40 og V70, anbefales. Om du ikke vil ha kanten på bagasjerommet passer ikke en V40. Vi er fornøyd med begge bilene, ikke noe problem med de. Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg da?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 11:38   #22
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er forelsket!

Her er et eksempel på bil og pris (ikke noe dyrere tror jeg)
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19141739

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 12:38   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er forelsket!

Vi har en V50 og jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsen. Den er stødig og supergod å kjøre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 12:46   #24
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er forelsket!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har en volvo v40 - liten motor, tung bil. Det er en ganske dårlig deal, men vi elsker bilen. Makan til stødig bil uten kluss har vi ikke hatt.

Men det skal vel sies at volvo v40 ikke har volvomotor....tror jeg.

V40 er strengt tatt en Mitsubishi Carisma i nye klær ;-) (joda, en del forskjeller er det også teknisk sett, men plattform og mye teknikk ellers stammer fra Carisma) Men, så vidt jeg husker er det vel en del Volvo-motorer som ble brukt i denne også.

Nå kan omtrent alle biler som selges i Norge også leveres med "for liten motor", noe som har vært populært for at folk skulle ha råd til bilene med de avgiftene man har hatt som har gått på motoreffekt, og tidligere også motorvolum.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 12:54   #25
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er forelsket!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har en volvo v40 - liten motor, tung bil. Det er en ganske dårlig deal, men vi elsker bilen. Makan til stødig bil uten kluss har vi ikke hatt.

Men det skal vel sies at volvo v40 ikke har volvomotor....tror jeg.

Samme erfaring har vi! Vår (stakkar) V40 er en trofast og god bil som vi ikke har hatt noe kluss med. Den er allerede 11 år gammel og vi har tenkt å kjøre den et år eller to til. Den er mindre enn V50 og V70, og vi kunne tenkt oss en bil med større baggasjerom, men den har allikevel fulgt oss på tur i Danmark med 2 barn og all baggasje.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 13:13   #26
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er forelsket!

Vi har hatt en V40, og det var rett og slett en drittbil. Syns nesten den er en skam for Volvo.

Nå har vi en V70 og er så langt strålende fornøyd. Men den er ikke mer en knappe 3 måneder så det er kanskje litt tidlig å si noe helt sikkert, men foreløpig får den begge tomler opp.

V50 har jeg ikke erfaring med, men er etter V40 litt skeptisk til Volvos rimeligere modeller.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no