|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Originala
|
Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Imsdal. På jobben har vi en sånn vanndispenser som filtrerer vanlig vann og tilsetter kullsyre om man vil. Da får jeg tilnærmet blå Farris/Farris Bris. Deilig! (Og det drikkes for tiden av en tidlgere Bon Aqua-flaske) Sist redigert av Jenna : 22-09-09 kl 16:08. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Her er det springvann som er greia. Forøvrig har vi slike vanndunker på jobb, så jeg drikker av den, for vannet er jo så utrolig deilig og kaldt
|
|
|
#25 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg kjøper flaskevann bare når jeg har glemt vannflaska hjemmefra, men jeg bryr meg ikke om hvilken type det er. Jeg synes det smaker helt likt uansett.
|
|
|
#26 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Kjøper jeg det går det i imsdal 0,7. Flaska er kjekk å bruke til treninga.
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?I tillegg til at Imsdal er den som smaker mest vanlig vann, er den flaska best til gjenbruk. Her er vi alle fire store vanndrikkere av rang, og har alltid en flaske med oss, være seg på tur, bilen og ikke minst til trening. Og jentene drikker vann til skolematen også. |
|
|
|
![]() |
|
|