Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er ditt typiske dagligantrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva er ditt typiske dagligantrekk?
Olabukse og genser/cardigan 132 63,77%
Olabukse og bluse/dressjakke e.l. 8 3,86%
"Penbukse" og genser/cardigan 10 4,83%
Buksedrakt/penbukse og dressjakke 1 0,48%
Skjørtedrakt/skjørt og dressjakke 0 0%
Kjole eller skjørt og genser/cardigan 22 10,63%
Omtrent like mye bukse som skjørt 23 11,11%
For menn: olabukse 3 1,45%
For menn: dress 0 0%
For menn: en mellomting mellom olabukse og dress 0 0%
Dustepoll 8 3,86%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 12:59   #21
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt typiske dagligantrekk?

Jeg går mest i Olabukse og genser på hverdager ja. Eller t-skjorte. Kommer litt ann på temperatur.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 13:18   #22
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Olabukse, omtrent alltid. Topp med cardigan eller skjorter over som regel.
Skjørt brukar eg kun om sommaren, hatar strømpebukser.

Gammel 19-09-09, 13:31   #23
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varierer mellom skjørt og bukse og innimellom kjole. Jeg klær meg etter vær og humør.

Gammel 19-09-09, 13:54   #24
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går i arbeidstøy. Det vil si jeans og joggesko, sammen med en overdel fra helsevesenet. Bruker mye amerikanskinspirerte overdeler med litt farger og blomster, ikke bare hvitt og kjedelig sykepleietøy.
Hjemme skifter jeg over til skjørt og tighs og trøye eller tunika.

Gammel 19-09-09, 13:58   #25
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Jeans, svarte eller blå. Genser eller t-skjorte, meste svart, hvitt og grå, men innimellom div farger. Lite mønster, pynt og jål, ja. Døll.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:04   #26
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har det siste året blitt mer og mer glad i skjørt, og bruker det nok nesten like mye som bukser.

Nå som jeg er sykemeldt en periode går jeg altfor mye i joggebukse/kosebukse... Kan godt stikke på nærbutikken, hente unger osv i det, men skal jeg til sentrum bytter jeg som regel da.. :lat:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:06   #27
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeans, topp/tunika og cardigan.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:06   #28
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg går nok oftest med jeans og en eller annen topp. Mye cardigan/strikkejakke når det kaldt. Bruker også tunika og smale jeans/tights og kjoler. Skjørt bruker jeg sjelden, finner som regel ikke noen jeg liker.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:12   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jobb eller hjemme?

Gammel 19-09-09, 14:37   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans og diverse topper, eller tights og tunika. Hjemme går jeg ofte i treningsklær. (ikke svette, altså. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 15:04   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeans og hettegenser, jeans, singlet og cardigan, jeans og tunika.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 15:09   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva med de klassiske FP-el Naturalistaene, da? Det finnes også mange liknende og litt nettere modeller med (og sikkert uten) rem over ankelen som er nesten like gode som joggesko. Jeg har mange par. De har veldig godt utvalg i den typen sko hos Design Forum, synes jeg.

Jeg kjøpte meg mine første El Naturalista i går, og jeg eeeelsker dem! Jeg kjøpte disse, som jeg synes var litt nettere og penere enn mange av de andre modellene..

Gammel 19-09-09, 15:16   #33
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjørt/kjole/shorts/top. Her er det varmt, 31-32 grader, så noe mer enn det syns jeg blir for varmt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 15:17   #34
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Skjørt/kjole/shorts/top. Her er det varmt, 31-32 grader, så noe mer enn det syns jeg blir for varmt.

Gni det inn Pelen, gni det inn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 15:29   #35
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Tidligere nesten utelukkende jeans og topp/genser, eventuelt en bluse om jeg var i det spenstige hjørnet. Det siste året har jeg øvd meg på en litt mer "voksen" stil, siden det en stund var et problem at jeg blei tatt for å være yngre enn jeg er. Derfor har det gradvis blitt flere kjoler i skapet. De siste 3 månedene har jeg nesten bare brukt kjole med cardigan over; det klemmer ikke på den kvalme gravidmagen min.

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 15:32   #36
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeans og genser/singlet/annen topp *kjedelig*.

Gammel 19-09-09, 15:41   #37
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Gni det inn Pelen, gni det inn.

Ja, må jo få sagt det noen gang her og der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:18   #38
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Nå er det like ofte skjørt/kjoler som bukser, før var det mest bukser.

Gammel 19-09-09, 16:28   #39
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Jeg går mest i jeans, topp/tunika og cardigan.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 16:28   #40
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg varierer det veldig, avhengig av humør og hvilken type kunde jeg skal til. Jeg kan kle meg i alt fra olabukse og enkel topp til dressbukse/skjørt og dressjakke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.