|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskesVi har en 406 stv, 2000-modell. Jeg kjører ikke bil, så jeg kan egentlig ikke uttale meg, men mannen er veldig godt fornøyd med bilen og kjørekomforten. Følger alle servicer og har ikke inntrykk av at det er mer galt med vår bil enn med andres biler, men det blir egentlig bare synsing fra min side. Alle i min familie kjører Peugeot og er godt fornøyde.
![]() |
#24 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskes
Fint å høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskesHadde vel for noen få år siden fire kollegaer med Peugeot. I dag har ingen av dem Peugeot... Han siste tok ikke sjansen på å ha bilen videre når garantien var gått ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskesMin mann har vært mekaniker på Peugeot i 9 år. Han sier at det positive er:
![]() |
#27 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskesTanta til mann i sverige har en 805? 808? husker ikke helt men er 8hundrenoe. 7 seters.
![]() |
#29 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskesVi har en 2001-modell 206 og er veldig fornøyde med den lille loppa vår, som faktisk feiret niårsdag nå i sommer (veldig logisk at 2001-modell kommer sommeren 2000). Den eneste store reperasjonen vi har hatt på den var da mor klarte å plassere fronten godt og grundig inn i siden på en annen bil, men det teller nok ikke med. Vi har hatt lave vedlikeholdskostnader på den, det eneste store som er blitt gjort er at vi har skiftet eksosanlegg på den. Mannen, som er den i familien som har greie på vinterføre, sier at den er veldig god på vinterføre, bedre enn f.eks. Forden vi også har. Jeg synes alle biler er dumme på vinterføre, men det har mer med kombinasjon sjåfør og føre, tror jeg.
![]() |
|
|