Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskes

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 22:42   #21
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi må ha ny bil - erfaringer med Peugeot ønskes

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvis bilen kom i ny modell rundt 2001-2002 så er det sikkert bra, finnes samme bilen i eldre utgaver ville jeg nok valgt en annen.

Hvordan vet jeg det?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:46   #22
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Hvordan vet jeg det?

Du kan jo sjekke på finn etter tilsvarende biler, finnes sikkert noen modelloversikter også. Google er din venn.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 22:54   #23
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en 406 stv, 2000-modell. Jeg kjører ikke bil, så jeg kan egentlig ikke uttale meg, men mannen er veldig godt fornøyd med bilen og kjørekomforten. Følger alle servicer og har ikke inntrykk av at det er mer galt med vår bil enn med andres biler, men det blir egentlig bare synsing fra min side. Alle i min familie kjører Peugeot og er godt fornøyde.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:05   #24
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Vi har en 406 stv, 2000-modell. Jeg kjører ikke bil, så jeg kan egentlig ikke uttale meg, men mannen er veldig godt fornøyd med bilen og kjørekomforten. Følger alle servicer og har ikke inntrykk av at det er mer galt med vår bil enn med andres biler, men det blir egentlig bare synsing fra min side. Alle i min familie kjører Peugeot og er godt fornøyde.

Fint å høre.

Akk ja, vi får tenke litt mer i morgen. Vi får en grei pris hvertfall, og den har gått godt under 90000 km.

Gammel 20-09-09, 00:18   #25
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hadde vel for noen få år siden fire kollegaer med Peugeot. I dag har ingen av dem Peugeot... Han siste tok ikke sjansen på å ha bilen videre når garantien var gått ut....

Statistikkene, f.eks. fra Svensk Bilproving, taler heller ikke spesielt godt for 406...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 08:46   #26
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min mann har vært mekaniker på Peugeot i 9 år. Han sier at det positive er:

- Lite rust, baklukene på 307 har hatt noe problem i forhold til rust.
- God plass i bilene
- 406 er bra biler,lite problemer
- Litge problemer på vinterføre
- De nye 3008 er visst kjempebra biler
- Fra 1999 ble Peugeot en mye bedre bil.Så kjøp modell etter det.

Ja mannen har skrudd på det meste,og velger ikke japansk f.eks fremfor Peugeot.

Gammel 20-09-09, 09:26   #27
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tanta til mann i sverige har en 805? 808? husker ikke helt men er 8hundrenoe. 7 seters.
2004 model og de har byttet det elektriske for kortslutning,3 år siden,, automatkassen i fjor og. airconditionen gikk til h i sommer.
Kjempe bil

Gammel 20-09-09, 09:28   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Vi har Toyota Corolla i dag og er superfornøyd. Den er imidlertid for liten for oss nå

Er du gravid?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 09:31   #29
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en 2001-modell 206 og er veldig fornøyde med den lille loppa vår, som faktisk feiret niårsdag nå i sommer (veldig logisk at 2001-modell kommer sommeren 2000). Den eneste store reperasjonen vi har hatt på den var da mor klarte å plassere fronten godt og grundig inn i siden på en annen bil, men det teller nok ikke med. Vi har hatt lave vedlikeholdskostnader på den, det eneste store som er blitt gjort er at vi har skiftet eksosanlegg på den. Mannen, som er den i familien som har greie på vinterføre, sier at den er veldig god på vinterføre, bedre enn f.eks. Forden vi også har. Jeg synes alle biler er dumme på vinterføre, men det har mer med kombinasjon sjåfør og føre, tror jeg.

Gammel 20-09-09, 11:52   #30
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Hvordan i all verden skal vi klare å bestemme oss?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Er du gravid?

Ja har jeg ikke nevnt det? Trillingene kommer i desember.

Gammel 20-09-09, 16:52   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.