Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 09:27   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?

Jeg er slank med de rette klærne (snakker ikke om telt nå altså), og kler meg så det jeg har av valker syns minst mulig. Har ingen glede av å gå med veldig tettsittende klær hvis det fører til at jeg ser valkete ut.

Hønni, du er så strålende vakker at jeg tror ikke noen henger seg opp i en magevalk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:31   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg glemte forøvrig å si at ut fra alliums beskrivelse så skjønte jeg med en gang hvem som var Hønni.

Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:37   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg unngår for trange klær ja. Og jeg liker ikke at valken synes, igrunn så plager den meg endel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:40   #24
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går med det jeg vil i den forstand at jeg VIL ikke gå i klær som ikke fremhever det fine.
Jeg har mye lår og rumpe, litt mage, men jeg har midje. Innsvingte jakker og kjoler med høyt liv er fint til meg.
Jeg går omtrent aldri i trange t-skjorter.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:40   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er litt takknemlig for denne tråden kjenner jeg. Den minner meg på at en gang i tiden var jeg livredd for at noen skulle se alle skavankene mine, og det hindret meg en hel del i å gjøre og oppleve ting.

Jeg er glad for at jeg ikke tar det så nøye mer. Jeg kan gå i svømmehallen eller på stranda i bikini og jeg kan dusje på treningssenteret mitt enda jeg ikke er i nærheten av noen av de andre der på kroppslig skjønnhet. Det henger og disser både her og der og med sommerens påløpte kilo ser jeg ikke lekker ut - men det plager meg lite sånn i forhold til hvordan jeg vil se ut for andre. Jeg vil være pen for drømmers og ungene og meg selv jeg. Resten får bare finne seg i det.

Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:40   #26
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni har så lett for å glemme at hun har en utstrålig og et ansikt som gjør at man kun evner å fokusere på det når man møter henne, og man glemmer egentlig det meste som er rundt.

Over til spørsmålet: Jeg er vel i overkant sensitiv i forhold til hvordan magen min ser ut. Det er det første stedet jeg legger på meg og i tillegg har jeg altfor mye hud igjen etter to svangerskap, så jeg kler meg for å prøve å skjule det på best mulig vis. Det vil ikke si at jeg går med telt, men at jeg tenker meg godt rundt før jeg går til innkjøp av en bukse eller en topp. Men jeg tror at magehuden min merkes best av meg selv, så egentlig burde jeg bare gi pokker i det, men jeg er ikke helt der enda.

Gammel 16-09-09, 09:47   #27
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt nødt til å gå med kroppsnære overdeler, siden jeg også er velsignet med brede skuldre, tydelige hofter og stor bh-størrelse. Men midje har jeg. Og bolledeigmage. Følgelig unngår jeg bukser/skjørt som er trange i livet og velger topper i ikke altfor tynt stoff. Og jeg elsker cardigans.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:47   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er pent nødt til å vise frem valkene mine. Med min kroppsfasong ser jeg enten ut som en vandrende striesekk eller så har jeg noe som viser figur. Jeg har flott timeglassfasong med for mye mage.

Sakte, men sikkert lærer jeg å gi beng i at jeg ikke er tynn.

Og så passer jeg litt på. Hoftene mine trenger ikke akkurat fremheves. Da er det bedre å vise at jeg har flotte pupper og så glemmer man kanskje magen.

Gammel 16-09-09, 09:47   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skikkelig spent på hva torsken skal svare i denne tråden.

Gammel 16-09-09, 09:49   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menn kan da også ha valker. Men kanskje ikke akkurat torsken, når jeg tenker meg om. Evt. er han veldig flink til å kle dem bort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:50   #31
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stapper som best er, liker ikke at magevalken henger over buksa (ikke er det noen behagelig heller). Men jeg legger mye mer merke til det på meg selv enn på andre.

Gammel 16-09-09, 09:51   #32
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg tror torsken er en mester i valkekamuflasje.

Gammel 16-09-09, 09:52   #33
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er skikkelig spent på hva torsken skal svare i denne tråden.

Jeg også. Han har vel slitt litt med en del ekstravekt i gjelleregionen i det siste.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:18   #34
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror torsken er en mester i valkekamuflasje.

Nå leste jeg valkuflasje.

Jeg prøver å skjule, men elsker mine lange t-skjorter/topper som sitter litt etter kroppen. Jeg bruker derfor mye cardigans og andre mer løse ting over. Jeg har bolledeigmage etter 2 fødsler/ks. Bruker bukser som er litt høye i livet. Men det meste siger ned og blir liggende under "soppen". Har fremdeles tilgode å finne den perfekte buksen som sitter godt på lille (162 cm) meg!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:23   #35
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Ja og nei. Jeg liker verken å vise frem valkene mine eller å gå i telt, men av to onder så foretrekker jeg valkevisning. Men jeg prøver i det lengste å skjule dem, men "who am I kidding", liksom. De er nå der, og temmelig synlige også.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:25   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er slank med de rette klærne (snakker ikke om telt nå altså), og kler meg så det jeg har av valker syns minst mulig. Har ingen glede av å gå med veldig tettsittende klær hvis det fører til at jeg ser valkete ut.

Her er vel jeg også. Magen har alltid vært mitt største problem, har ikke noe særlig hofter og har hatt mye oppblåst mage, så i de rette klærne i den rette formen kan jeg se langt på vei gravid ut, selv om jeg er ikke er overvektig. Ellers er jeg vel slank, men vil alltid ned 5 kg, og hater at magen presser seg over beltekanten, da går jeg bare å føler på det hele dagen og enkelte klær kan bli fryktelig feil med min figur. Jeg liker å framheve at jeg er nett og liten med pen figur i klær jeg kler, og er for fokusert på valker.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:25   #37
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Torsken viste oss jo, hvor mye det hjelper med skikkelig støtte de riktige steder...

For å svare på HIs spørsmål: Trinny og Susannah har mange gode tips, og jeg følger en del av dem. Det finnes mange plagg og farger som jeg synes er innmari stilige, men som rett og slett ikke kler meg - sånn har alle det vel ? Dem bruker jeg ikke. Men så er det plaggene som ikke er super flatterende, men som jeg liker - typisk mange av de Odd Molly sakene som jeg har. Dem bruker jeg iblant, fordi det blir for irritterende alltid å skulle "kle seg slankere enn man egentlig er". Men plaggene er behagelige allesammen.

Mine valker ligger på flankene og rett over bakpartiet, hvilket gjør det omtrent umulig å gå med vanlige bukser uten å bruke noe hold-in under: bukselinningen skubbes rett og slett ned av spekket medmindre jeg går i Mom-pants. Ikke pent og temmelig smertefull etter en time eller så. Som oftest gidder jeg bare ikke gå med hold-in hele dagen, så derfor lite buksebruk - og en god unnskyldning for å handle masse Furstenberg wrap-kjoler på nettet. Som selvsagt skal brukes med silke-underkjoler fordi disse skjuler valkene så godt. Jeg tenker som så, at jeg har ofret litt av min skjønhet på reproduksjon, og fortjener å få igjen for innsatsen.

Finn den gyldne mellomvei, Hønni. Du kommer ikke til å trives i plagg som du misliker, og heller ikke i plagg som får deg til å føle deg utilstrekkelig.

Gammel 16-09-09, 10:26   #38
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er som deg Hønni. En snasen bilring som aldri går bort. Og jeg kler meg så godt jeg kan for å skjule den. Jeg liker den ikke, og til tross for at den har vært her i... la meg se... 7 år, klarer jeg ikke å bli komfortabel med den.

Gammel 16-09-09, 10:32   #39
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kler meg slik at valker ikke synes så godt. Er ikke overvektig, men jeg har litt ekstra rundt magen som kan tyte ut om jeg kler meg i trange klær.
Tyter det mye ut så legger man jo merke til det. Men ofte tror jeg bare vi kvinner føler at vi blir beglodd. Det er ikke alltid så ille som vi føler.
Sort er jo en grei farge, som kan skjule en del.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:35   #40
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler meg mer vel når jeg bruker klær som er flatterende og ikke fremhever valkene.
Du Hønni er jo ei nydelig jente, så du har nå ingenting å skjems over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.