Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til skjørt- og kjoledamer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 11:29   #21
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til skjørt- og kjoledamer

Jeg liker best strømpebuksene fra Pierre Robert og HM, både de tynne, de tykke og de i ull. Til finere anledninger kjøper jeg Oroblu.

Det går stort sett i sorte strømpebukser - som med resten av garderoben.

Gammel 14-09-09, 11:29   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker som regel helt tette strømpebukser på denne tiden- type 70 denier.

Jeg kjøper Woolford sine strømpebukser, de er litt dyerere, men man slipper hull på tåa etter førstegangsbruk, revner osv. kvaliteten er virkelig merkbart bedre enn billigere utgaver. I tillegg tåler de å vaskes.

Gammel 14-09-09, 11:34   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg kjøper Woolford sine strømpebukser, de er litt dyerere, men man slipper hull på tåa etter førstegangsbruk, revner osv. kvaliteten er virkelig merkbart bedre enn billigere utgaver. I tillegg tåler de å vaskes.

Ja, men det gjør de billige også. Jeg har aldri hatt problemer med at rimelige (tykkere) strømpebukser blir ødelagt i vask, altså. At noen av dem kan revne på tåa etter en stund, kan være, men jeg synes det gjelder de færreste. Den største utfordringen for mine strømpebukser er borrelås på barnevogner og -sko.

Gammel 14-09-09, 11:38   #24
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Borrelås er djevelens verk mot strømpebukser.

Gammel 14-09-09, 11:40   #25
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kjøper strømpiser i strømpebutikk. De har bedre kvalitet og holder lenger. Jeg bruker tykke, tette svarte, tynnere varianter og ull. Jeg liker de litt høye i livet, uten alt for mye hold inn-effekt. de bør helst være litt blanke, synes jeg. Jeg håndvasker dem.

Så kunne jeg faktisk signere denne til punkt og prikke.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 19:48   #26
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Da må jeg bare vise fram helgens innkjøp. Sikler også på tights fra Cubus i bambus og kasjmir. De var supermyke, men hvordan fikser man sokker når man ikke kan bruke støveletter inne på jobben?? Spesielt fornøyd med overkneestrømpene fra soya. De var kjempestilige.

Gammel 14-09-09, 19:51   #27
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg en Pierre Robert 50 denier i dagligvarebutikken på vei hjem i dag.

Men jeg skulle helst hatt mørkebrunt - og denne ser egentlig mer lilla ut? Greit det også, jeg har et lilla skjørt, men jakten på de brune fortsetter.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 20:51   #28
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må ha tykke strømpebukser på jobb, ellers blir de ødelagt i løpet av dagen. Hjemme liker jeg best litt tynnere, gjerne med litt glans i. Jeg har bestemt meg for å prøve å bli flinkere til å bruke litt sprekere farger enn mine vanlige svarte/grå/brune i år.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 12:53   #29
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Da må jeg bare vise fram helgens innkjøp. Sikler også på tights fra Cubus i bambus og kasjmir. De var supermyke, men hvordan fikser man sokker når man ikke kan bruke støveletter inne på jobben?? Spesielt fornøyd med overkneestrømpene fra soya. De var kjempestilige.

Kjempestilige de overknee fra Soya

Jeg finner ofte mye fine strømper på Lindex og Noa Noa - nå skal det sies at jeg elsker strømpiser med sterke farger og mønstre

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 12:55   #30
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg kan jo rapportere at jeg kjøpte en stabel 40 denier strømpebukser i forskjellige farger på Gap i Edinburgh.

Og da jeg kom hjem, var det blitt så kaldt at nå er det vel snart frem med ullstrømpene?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 05-10-09, 13:06   #31
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med en gang det er kaldt nok så bor jeg i ullstrømpebukser, kjøpt litt ulike steder, alt fra H&M (som jeg synes er overraskende gode) til litt mer ekslusive, som Woolford. Men så er jeg en frysepinn, som elsker ull på kroppen med en gang det kan ligne på høst. Akkurat nå har jeg nok av svarte, men trenger å fornye litt i andre farger, så en shoppingtur er nok på sin plass.

Gammel 05-10-09, 13:12   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klør så fælt at jeg må bruke en 40-denierstrømpebukse under eventuelle ullstrømpebukser. Har ennå til gode å finne noe med ull som jeg har greid å bruke rett på kroppen. I fjor vinter brukte jeg iblant bomullstights under skjørtet, i tillegg til vanlig tykk strømpebukse. Da tok jeg av meg tightsen da jeg kom på kontoret.

Gammel 05-10-09, 13:12   #33
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Adrienne - du som var så imponert over mine mønstrete ullstrømpebukser i fjor - nå er de på plass i hyllene igjen. På rimi. Sort, grå, brun, offwhite.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 13:14   #34
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh? Så kult!

Gammel 05-10-09, 13:16   #35
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg klør så fælt at jeg må bruke en 40-denierstrømpebukse under eventuelle ullstrømpebukser. Har ennå til gode å finne noe med ull som jeg har greid å bruke rett på kroppen. I fjor vinter brukte jeg iblant bomullstights under skjørtet, i tillegg til vanlig tykk strømpebukse. Da tok jeg av meg tightsen da jeg kom på kontoret.

Tights over strømpene, ja.

Tror dere man vil se rart på meg hvis jeg bruker disse?

(De er ferdige altså, de har to ben nå.)

Gammel 05-10-09, 20:09   #36
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Allium: De var jo veldig Odd Molly, så det tror jeg ville vært veldig stilig til den rette kjolen/skjørtet!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.