Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

El Naturalsta Iggdrasil-hjelp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 20:45   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: El Naturalsta Iggdrasil-hjelp?

Jeg ville kanskje ha ringt til et par Design Forum-butikker, f.eks. den bak Steen & Strøm. Jeg har ikke sett bedre utvalg i el Naturalista noe annet sted. Det er også et par skobutikker på Stovner senter som har en del farger, mener jeg å huske.

Gammel 11-09-09, 20:46   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg ville kanskje ha ringt til et par Design Forum-butikker, f.eks. den bak Steen & Strøm. Jeg har ikke sett bedre utvalg i el Naturalista noe annet sted. Det er også et par skobutikker på Stovner senter som har en del farger, mener jeg å huske.

Takk for tipset! Jeg tror jeg skal be moren min om å stikke innom Design Forum for å sjekke utvalget.

Gammel 11-09-09, 21:36   #23
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse skoene har gjort underverker for min rygg også, jeg går en del ila en arbeidsdag, og kan ikke ha harde hæler.

Jeg kjøpte et par Riekersko i sommer som har vært minst like gode, og bør absolutt prøves! Stjeler disse bildene fra noen andre som har lagt ut på nett:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 21:40   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte mine røde hos Designforum. Her i vår bygd selges både røde, grønne og lilla på to skobutikker.

Mine røde yggdrasil er jeg veldig glad i! Jeg kunne gjerne tenkt meg et par grønne og et par lilla også altså, men jeg har litt ekstra sans for røde sko.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 21:43   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal skjekke innom på Design Forum her. Husker ikke om de var der i rødt da jeg var innom sist. Hvilken størrelse?

Gammel 11-09-09, 21:47   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mip - på bygda rundt omkring i Norges land selger de El Naturalista, men gjør de det i Drammen? Neida.

Gammel 11-09-09, 21:50   #27
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg har de som HI snakker om i grønn og de som Maxine la ut bilder av lengre nede. Begge parene er kjempe gode og gå i. Elsker dem.

Jeg hadde selvsagt valgt de røde siden jeg allerede har de grønne.

Gammel 11-09-09, 22:20   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg skal skjekke innom på Design Forum her. Husker ikke om de var der i rødt da jeg var innom sist. Hvilken størrelse?

Å, vil du? Jeg bruker str. 38.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mip - på bygda rundt omkring i Norges land selger de El Naturalista, men gjør de det i Drammen? Neida.

med deg.

Gammel 11-09-09, 22:51   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, de grønne var veldig lyse, syns jeg. Hadde fargen vært litt mørkere hadde jeg gått for grønt.

Enig. Ble skikkelig skuffet over den lyse, litt blasse grønnfargen. En annen grønnfarge hadde vært perfekt. Jeg har dem i grå. Litt kjedelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:59   #30
gullet
stille

gullet sin avatar

gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommergrønnfarge!

Gammel 12-09-09, 00:01   #31
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Røde! Ja, eller lilla ...

Gammel 12-09-09, 00:08   #32
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har de i lilla Jeg vet at Designforum i Tønsberg fører El Naturalista.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:10   #33
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes du i aller høyeste grad skal kjøpe begge.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:11   #34
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Og de lilla. Du kler dem sikkert litt!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:11   #35
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har lyst å si begge to! Jeg tror kanskje jeg ville valgt de røde. Jeg har dem i brunt, og vil ha i sort også. Men det har ikke min lokale butikk.

Synes også de røde er finest, eller lilla Men har kjedelig sorte. Det fine er jo at jeg da kan bruke dem til alt mulig, men ja - litt kjedelig.
Utrolig gode sko.

Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 10:31   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Og de lilla. Du kler dem sikkert litt!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Synes også de røde er finest, eller lilla Men har kjedelig sorte. Det fine er jo at jeg da kan bruke dem til alt mulig, men ja - litt kjedelig.
Utrolig gode sko.

Jeg er veldig glad i mine svarte!

Gammel 12-09-09, 17:34   #37
gullet
stille

gullet sin avatar

Standard

Har ikke vært i byen i dag, og ikke fått skjekket skoene.

Gammel 12-09-09, 17:44   #38
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har de røde og jeg bare elsker dem

Gammel 12-09-09, 18:31   #39
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har de i grågrønne og er veldig fornøyd. Jeg havnet visst med noen støvletter sist jeg var i den butikken og.

De hadde visst bare str 36 på brandos.no, men ellers har de en del El Naturalista der.

Ellers synes jeg fargevalget er vanskelig, men ville nok valgt de røde.

Lykke til i jakten, skal si ifra hvis jeg kommer over de.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 18:39   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror også jeg ville valgt de røde. Har noen litt blasse lyseblå i denne modellen, og tror jeg er den eneste i verden som ikke er helt fornøyd med dem. De passer ikke helt til foten min, og så synes jeg sålen er litt klumpete.

Skal holde utkikk, jeg også!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.