|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Flott jakke du har fått deg Maximillia.
Koster den ikke mer? Var bombesikker på at den gjorde det siden det var Bergans? Nå fikk jeg også lyst på sånn jakke i grått. Er det sånn allværsjakke som tåler litt regn? Og er det litt glatt stoff sånn at "møkk" preller litt av og en ikke blir full av flekker så fort en bærer en unge eller får lykkelige møkkete barnehagebarn rundt halsen når en henter dem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?
Den koster 1190,- og den tåler både søle og saltvann.
![]() |
#23 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Eg betalte 1300 for mi, mulig den ensfarga er billigere. Nabojenta, den er ikkje fora nei. Berre baksida av softshellen, som jo er litt mjuk.
![]() |
![]() |
#24 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Er den vindtett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Eg har i alle fall ikkje vore kald i den. Så eg trur den er tilnærma vindtett i alle fall.
![]() |
![]() |
#27 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Min kostet 1200,- på MX-sport. Den har vanlig softshelltykkelse. Det er jo ikke en "skalljakke". Dermizax-kåpen koster jo 3000,-.
![]() |
![]() |
#29 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Ja, da min ble kjøpt i august sa damen på MX-sport at det snart var tomt på lager av denne jakken. Den er fra fjorårets kolleksjon, så kanskje det kommer en ny variant snart.
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Jeg kjøpte Ilse Jakobsen sin istedenfor, den er vanntett med tapede sømmer.
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Jeg kjøpte min på MXSport(tror jeg det heter) på Harebakken. Jeg tok den siste de hadde. Holdt på å kjøpe en annen, kort soft shell til ca.3000 kroner, siden jeg ikke fant den lange. Så skimtet jeg den plutselig godt gjemt bak noen herrejakker(noen som hadde "lagt den av" kanskje?
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#38 |
|
Gratulerer med ny og fantastisk flott jakke!
![]() |
#39 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Kjempeflott jakke! Men lurer på om jeg er for lita til en så lang jakke. Jeg er 1.63. Skal se om jeg finner den i butikken og prøve den på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|