|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeTil marsipanlokk lønner det seg ikke å spandere fancy Odense med mye mandler. Kjøp Landlord til 15 kroner, den er mye lettere å kjevle.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankaketil og med jeg, som fungerer som en levende magnet for klissent marsipanlokk, fikk til med landlord marsipan her forleden Sist redigert av m^2 : 11-09-09 kl 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankake
Hvor var jeg da? Ingen har helt sjokolade over meg.
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
:inspirert: |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeAng pynt- hva med å f.eks trykke ut hjerter i farget marsipan med pepperkakeformer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Audacious
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeJa, Odense var noe dritt, altså, men jeg handlet i går.
![]() |
#33 |
frakoblet
|
Fnis. Jeg snakker om den triplefudgegreia, ikke marsipankaken.
![]() |
#34 |
Audacious
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeDet er stor langpanne der også. Du kan øke med 50%, men da risikerer du at den renner litt over kanten fordi den bobler når den steker.
![]() |
#36 |
Bare sær
Auda - den står i ovnen her i liten langpanne. Men det ser da stort nok ut, blir den ikke veldig flat i stor?
![]() |
#37 |
Audacious
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeJo, den blir ganske flat, det er derfor jeg øker med 50% og vasker ovnen etterpå i stedet. :roper på Ulvefar og ber ham vaske ovnen mens jeg momser kakerester fra kantene:
![]() |
#38 |
Bare sær
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeHar nettopp skjøvet en stekeplate under formen, men kaken er ikke over kanten enda, da.
![]() |
#39 |
Audacious
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeNei, det er ikke alltid den gjør det. Det avhenger av mengden sjokolade, størrelse på egg, ovn og dagsform. Det er det som gjør kaka idiotsikker. Den kan bli myk, sprø, seig -og er like god uansett. Ta den ut før du tror, forresten. Den behøver IKKE å være tørr på prøvepinne, det er så mye sukker i den at den må avkjøles for å ikke klistre på pinne.
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Pynt til stor festmarsipankakeJeg sitter og kjenner jeg er full av ærefrykt over dere damene.
![]() |
|
|