|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hvilke støvletter synes du er finest? | |||
Alternativ 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 78,05% |
Alternativ 2 |
8 | 19,51% |
Et helt annet alternativ som jeg viser i tråden |
1 | 2,44% |
Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerDe nederste var stilige, men ser litt glatte og klikk-klakk-ete ut. Jeg sverger til røffe såler på vinterstøvletter, så jeg ville nok ha valgt de øverste.
![]() |
![]() |
#25 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerNei, man skal jo føle seg vel. Jeg er spent på hvordan mine mikro tønnebein kommer til å se ut i dem. Ikke Pretty Woman, har jeg mistanke om. Men men.
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerOverknee slutter under kneet på meg. |
![]() |
![]() |
#28 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvletthjelp, damerTjorven: nr 1 der har jeg sett på også, så om du velger de vil jeg gjerne høre hvordan du synes de passer. Og kan du hviske litt, feks via en prikk om du ikke vil si det her, om hvor tykk du er på det største rundt leggen? Nå passer de sikkert uansett ikke til meg siden jeg ikke bare har tykke legger, men ankler også, men det er lov å drømme..
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerNoba: jeg har målt leggen min og er litt usikker på om jeg skal bestille 48 eller 50 i leggtykkelse. Jeg tror jeg bestiller 48 og så kan jeg heller få dem blokket ut hos en skomaker hvis det ikke passer. Jeg har ikke tykke ankler, da. Overvekten min er pent fordelt over absolutt hele kroppen med unntak av ankler og håndledd.
![]() |
![]() |
#30 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerDe første tror jeg er sånne du kommer til å bruke mye. Ser bedre ut å gå i og kan brukes til nær sagt alt. Men jeg svarte nummer 2, syns de var veldig stilige og feminine. De trekker et antrekk opp. Er mer typete. Fornuften sier nummer 1 her, jåla nummer 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerJeg mener å huske at jeg fulgte bestillingsanvisningene forrige gang jeg bestilte, og da syntes jeg de var litt vel vide over leggen faktisk. Men det kan jo være at jeg kun er vant til varianten som sitter som pølseskinn og gir sirkulasjonsstans...
![]() |
![]() |
#32 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvletthjelp, damer
Akkurat det samme skjedde meg. Jeg returnerte også. Støvlettene stod rett ut som trakter, og så rett og slett ikke pene ut. Jeg bestilte vidde 48, som ikke skulle vært alt for stort, men de så veldig rare ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerAlternativ 1 - og ingenting annet!
![]() |
#34 |
maler
|
![]() |
#35 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oi! De så ut som om de kunne sklidd rett på en Barbie.
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerJeg synes også duoboots blir for store over ankelen. |
![]() |
![]() |
#38 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerMen nå skjønner jeg ingenting. Jeg har blitt anbefalt duoboots her inne. Er de ikke noe bra allikevel?
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerDuoboots blir supre på deg, Tjorven. Det er de dømrade langbeina mine som bare lager kål av alt mulig. Hvorfor måtte jeg liksom få legger som måler 55 cm opp til kneet??? |
![]() |
![]() |
#40 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Støvletthjelp, damerJa, jeg har helt normal lengde på bena mine. Helt normale ankler, men tykke legger. Da bestiller jeg alternativ 1 og håper at det blir bra. Hvis ikke, så slipper jeg alle portoutgifter siden jeg henter dem i butikken.
![]() |
![]() |
|
|