Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 16:40   #21
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify

Mannen lastet ned Spotify da han var i UK. Nå ville vi utvide til betalingstjenesten, iom at man kun kan reise i to uker med gratis-varianten, og det nærmer seg slutten av de to ukene nå. Men neida, man må ha et UK-kreditkort for å få gjort det. Snakk om at de har gjort det vanskelig!

Kan ikke Land of the Free få fingen ut og godkjenne tjenesten, så vi kan få den her også Nå må vi vente til neste gang han skal til Norge, når enn det er, for å få lastet det ned igjen.

Ja, ja, jeg overlever vel med Pandora en stund til

Gammel 09-09-09, 20:24   #22
Bell412
Aktiv

Medlem siden: Apr 2009
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Trodde det var et program, men ser nå at Narvesen kanskje skal selge det..

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 21:51   #23
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Menne atte, det står i oppskriften at jeg må logge meg inn via en proxy server en gang hver 14. dag for å opprettholde brukeren - hvis ikke registrerer den meg som på ferie . Men, jeg får jo ikke til å logge inn på programmet på annen måte enn via det jeg har lastet ned. Betyr det at jeg må slette og laste ned programmet på nytt?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 23:38   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke aner jeg. Men nå har mannen fått en kollega i UK til å betale premium medlemskap for oss, så nå er vi oppe og går og kan være på ferie så lenge vi vil

Gammel 10-09-09, 01:27   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønte ikke noe av de proxy-greiene jeg. :nek:

Gammel 10-09-09, 23:42   #26
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Skjønte ikke noe av de proxy-greiene jeg. :nek:

En proxy-server er en server som fungerer som et mellomledd mellom en klient som søker kontakt med en annen server.
På godt norsk: Når du (klienten) kontakter Spotify (som ligger på en server) så kan Spotify se hvor du kommer fra. Hvis du derimot bruker en annen server som mellomledd og denne serveren ligger i UK så vil Spotify tro du kommer fra UK.
Var det greit forklart?

Gammel 11-09-09, 00:43   #27
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må finne en ny proxyserver, den jeg brukte er nå "sperret". Jeg greier ikke finne ny gratis proxyserver i UK.

Gammel 11-09-09, 01:07   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, når jeg brukte proxy-en så var det bare til å opprette en bruker. Jeg har ikke bruk det siden?

Nå er min egen brukerkonto en invite-konto, så jeg får ikke sjekket.

Gammel 11-09-09, 01:09   #29
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Men problemet med å bruke en proxy-server, feks fra UK, er at så snart du begynner å spille i Norge, så oppdager Spotify det, og da er kontoen bare gyldig i to uker, siden du er på reise. Hvis du da ikke betaler for premium-medlemskap. Og når du forsøker å betale for det, så får du beskjed om at du må betale med et kort registrert i det landet du lastet ned i. Altså et engelsk kredittkort...

:Er heldig som kjenner folk i UK som kunne betale for oss:

Gammel 11-09-09, 01:15   #30
Libra

Libra sin avatar

Standard

Man må logge seg inn på brukeren sin minst hver 14. dag via en proxyserver for å kunne forsette å bruke. Problemet er rett og slett at de serverene som er åpne blir raskt registrert og dermed må man finne nye. Når man er datanek som meg så blir det en stor utfordring. Tenkte jeg skulle finne ut av dette før jeg var pokka nødt, men det ser ut som jeg bare får slå meg til ro med at jeg får bruke det nå i 14 dager og så får jeg vente på en invite, eller registrer meg på nytt og betale for moroa.

Gammel 11-09-09, 01:18   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neisj, det bare å gå inn på innstillingene og flytte fra UK til Norge - vips! Ferdig.

Gammel 11-09-09, 01:20   #32
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Neisj, det bare å gå inn på innstillingene og flytte fra UK til Norge - vips! Ferdig.

Mener du at gratis uten invitasjon vil funke, eller mener du etter at 14 dagers perioden er over?

Gammel 11-09-09, 01:23   #33
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Aha! Alt du vet

Men problemet er jo fikset for oss da, siden maen har en kjekk kollega i UK. Og jeg regner med at å flytte fra UK til USA neppe hadde gått uansett, all den tid Land of the free ikke tillater Spotify.

Gammel 20-09-09, 14:04   #34
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Mener du at gratis uten invitasjon vil funke, eller mener du etter at 14 dagers perioden er over?

Til info - gratis uten invitasjon (registrert via uk proxy) funker fint fint etter at jeg meldte flytting til Norge.

Gammel 20-09-09, 15:07   #35
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil gjerne ha en slik invite om noen har det?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.