|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Hvor gammel er vaskemaskina di? | |||
| Under 1 år - helt ny |
|
12 | 11,01% |
| 1-2 år |
|
17 | 15,60% |
| 3-5 år |
|
33 | 30,28% |
| 6-8 år |
|
28 | 25,69% |
| 9-10 år |
|
7 | 6,42% |
| Eldre enn 10 år |
|
12 | 11,01% |
| Har ikke - klær vaskes kun for hånd... |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos vaskemaskin - alderDen er 3 år, en AEG. Før hadde vi en Bosh, og den ble ødelagt akkurat etter 5 år. Plutselig begynte den å ryke, og vi fikk ikke noe igjen på reklamasjon fordi den var 5 år og 1 mnd gammel. Forsikringen varer jo akkurat i 5 år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVår er en Whirlpool 6th Sense - 5 år gammel nå på øyeblikket. Fungerer utmerket.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVi har en Ariston-vaskemaskin som vi har hatt i 6 år, og før det har min svoger hatt den i et par år. Den går som en klokke, eneste trøbbelet som har vært med den er at kontakten til vannlåsen hoppet utav. Det fikset jeg fint selv.
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVi har en 9 år gammel Miele maskin, forventer at den skal holde noen år til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos vaskemaskin - alderForrige maskin en asko holdt i 7 år , nåværende maskin en dyr Aeg er 4 1/2 år gammel . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos vaskemaskin - alderHar en whirlpool som jeg kjøpte høsten 2001, den går fortsatt. Sambo mener at den ikke vasker bra, jeg har ingen formening om det. Nå fikk vi akkurat min bestemors "gamle" vaskemaskin, 3 år gammel og omtrent ikke brukt. Blir spennende å se hvor lenge den varer |
|
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVi har ei relativt billig vaskemaskin (Ariston, tror jeg) som er akkurat 10 år. Det har overhodet ikke vært trøbbel med den.
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alder
Ariston hadde gubben før - men så hadde vi fellesvaskeri og den tok bare så sykt mye plass - men den var kjempemessig den, altså!
|
|
|
#10 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVår er litt over 4 år gammel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVår Miele-maskin er ny, kjøpt sent i fjor høst. Den gamle var bare sju år, men hadde en kostbar reperasjon, og to "egenreperasjoner" bak seg. :ikke-fornøyd-med-den-dyre-Siemensmaskinen:
|
|
|
#12 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Apropos vaskemaskin - alderMaskinen vå er 4 år gammel. Har en fra LG med stor dør og som tar 7 kilo.
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVår maskin er ca 7 år gammel, og eneste gangen vi har hatt "trøbbel" med den, var da mannen var meget frustrert over at den nekta å pumpe ut vannet... helt til jeg oppdaga at "skyllestopp"-knappen var trykket inn, guttungen hadde vært på ferde...
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderJeg vil egentlig ikke tenke på det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderWhirlpoolen vår ble kjøpt av svigerfar sånn ca. i 1997-98. Den fikk plass i min og mannens første hybelleilighet.
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alder12 år gammel og har godt 100 % feilfritt til i går; da la den inn årene for godt, og jeg har ikke tenkt å bruke verken tid eller penger på å prøve å fikse den. Det er for øvrig en Whirlpool. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderHar en 5 år gammel Asko maskin. Den går fremdeles som en klokke.
|
|
|
#19 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderEhh... husker ikke hvor gammel den er. Tror ikke den er så veldig gammel, men vi har hatt en fryktelig kjedelig utskiftingsperiode på praktisk talt alt av hvitevarer en stund nå, irriterende nok, og jeg har kommet helt ut av det.
|
|
|
#20 |
|
tankefull
|
Sv: Apropos vaskemaskin - alderVi har en 8 år gammel Ariston maskin. Mannen har fikset litt på den nå og da, og den fungerer greit nok ennå. Den stopper av og til midt i programmene, og pumper ikke ut vann på ullprogrammet, men så lenge jeg får tøyet rent og sentrifugert, så har jeg ikke gjort noe mer med det. |
|
|
|
![]() |
|
|